Hoe is het klantencontact met Makelaardij Bijstra
Wat vindt u van het No Cure No Pay concept
Hoe beoordeelt u de service van Makelaardij Bijstra
Wat vindt u van de presentatie van de woningen

JLyklema

Goed en duidelijk advies

A. E. van der Ham

Afspraken werden 100% nagekomen. Bovendien geschiedde dit op een correcte en vriendelijke manier. Kortom ik ben zeer tevreden.

Rens de Groot

Super gewoon doen wat je afspreekt.
Die taal snappen ze wel.

Douwe Wietze de Boer

Prima begeleid door Sjoerd tijdens de verkoop van het appartement

P.Pater

Dankzij de ontmoeting met deze makelaardij konden we onze toekomst besteming kopen en ook eigen huis verkopen. Top Makelaar !!!

Chris Piersma (i.o.v. S. Aalders)

In opdracht van mijn oom heb ik zijn woning moeten verkopen. Dan denk je eerst van: die verkoop ga ik zelf regelen. Maar gezien alle drukte navraag gedaan welke makelaar in de buurt het meest... In opdracht van mijn oom heb ik zijn woning moeten verkopen. Dan denk je eerst van: die verkoop ga ik zelf regelen. Maar gezien alle drukte navraag gedaan welke makelaar in de buurt het meest geschikt is. Kwam uit bij makelaardij Bijstra. Ik ben tevreden hoe e.e.a. is verlopen qua contacten, updates e.d.

Jossie Verkerk

Wij hebben deze keer de woning verkocht via Sjoerd Bijstra, die we 6,5 jaar geleden via hem hebben aangekocht. Alles is vlekkeloos verlopen. Sjoerd is goed bereikbaar en altijd bereid tot het geven... Wij hebben deze keer de woning verkocht via Sjoerd Bijstra, die we 6,5 jaar geleden via hem hebben aangekocht. Alles is vlekkeloos verlopen. Sjoerd is goed bereikbaar en altijd bereid tot het geven van goede raad.

Sprenkeling

Wij vonden de samenwerking erg plezierig.

Jeroen van Deijnen

Dik voor mekaar

Bergsma

Zeer tevreden , goede afspraken prettige samenwerking