P.Pater

Dankzij de ontmoeting met deze makelaardij konden we onze toekomst besteming kopen en ook eigen huis verkopen. Top Makelaar !!!

Chris Piersma (i.o.v. S. Aalders)

In opdracht van mijn oom heb ik zijn woning moeten verkopen. Dan denk je eerst van: die verkoop ga ik zelf regelen. Maar gezien alle drukte navraag gedaan welke makelaar in de buurt het meest... In opdracht van mijn oom heb ik zijn woning moeten verkopen. Dan denk je eerst van: die verkoop ga ik zelf regelen. Maar gezien alle drukte navraag gedaan welke makelaar in de buurt het meest geschikt is. Kwam uit bij makelaardij Bijstra. Ik ben tevreden hoe e.e.a. is verlopen qua contacten, updates e.d.

Jossie Verkerk

Wij hebben deze keer de woning verkocht via Sjoerd Bijstra, die we 6,5 jaar geleden via hem hebben aangekocht. Alles is vlekkeloos verlopen. Sjoerd is goed bereikbaar en altijd bereid tot het geven... Wij hebben deze keer de woning verkocht via Sjoerd Bijstra, die we 6,5 jaar geleden via hem hebben aangekocht. Alles is vlekkeloos verlopen. Sjoerd is goed bereikbaar en altijd bereid tot het geven van goede raad.

Sprenkeling

Wij vonden de samenwerking erg plezierig.

Jeroen van Deijnen

Dik voor mekaar

Bergsma

Zeer tevreden , goede afspraken prettige samenwerking

Engelien Hanzens

Ik vond het prettig samenwerken. De communicatie was fijn, wel zakelijk, maar niet alleen maar. De afhandeling van de verkoop van het huis ging in goed overleg. Gezien de schaarste op de woningmarkt... Ik vond het prettig samenwerken. De communicatie was fijn, wel zakelijk, maar niet alleen maar. De afhandeling van de verkoop van het huis ging in goed overleg. Gezien de schaarste op de woningmarkt ging het ook snel.
Fijn ook dat Sjoerd Bijstra het aantal gegadigden binnen de perken hield. Dat hij je zelf op de hoogte hield, en het gevoel dat er ruimte was. Dat hij het advies gaf niet meer zelf in het huis te investeren.

Veldman

Goede service en duidelijke communicatie

Hoogland

Vriendelijk en goed contact