Afke Roskam

Vriendelijk, communicatief, meedenkend, luisterend oor

Nelly Tolsma

Erg tevreden. alles correct geregeld, keurig op tijd en houd zich aan de afspraken. Fantastische makelaar!!!

Klaas Koopmans

Verkocht
Zeer tevreden.
Zeer klant vriendelijk

Mary Moonen

Fantastische makelaar!! Niet omdat ons huis binnen 3 weken was verkocht, dat is een beetje geluk!!
Makelaar denkt met je mee (stel je huis is verkocht hebben jullie een nieuw onderkomen), neemt de tijd, geeft tips, altijd bereikbaar, alles is heel relaxt verlopen! Dame op kantoor ook altijd vriendelijk en altijd alles duidelijk per mail bevestigd!
Wij hebben meerdere huizen gekocht/verkocht, klinkt misschien decadent, maar nog niet eerder zo`n fijne makelaar gehad.

Sjoerd en Janneke bedankt!

Sjonny en Winy de Haan

Top! Van A tot Z alles super geregeld bij Makelaardij Bijstra.
Ook fijn dat we jullie verhuiswagen mochten gebruiken.
Sjoerd je manier van werken ( No-nonsense) paste helemaal bij ons. Top! Van A tot Z alles super geregeld bij Makelaardij Bijstra.
Ook fijn dat we jullie verhuiswagen mochten gebruiken.
Sjoerd je manier van werken ( No-nonsense) paste helemaal bij ons.
Bedankt!

Sol-Mates BV

Sjoerd heeft ons heel goed geholpen met zowel de verkoop van ons huidige bedrijfspand als met de aankoop van ons nieuwe pand. Een professionele maar tegelijkertijd persoonlijke aanpak, heel prettig.... Sjoerd heeft ons heel goed geholpen met zowel de verkoop van ons huidige bedrijfspand als met de aankoop van ons nieuwe pand. Een professionele maar tegelijkertijd persoonlijke aanpak, heel prettig. Mocht de gelegenheid zich aanbieden zullen we Sjoerd weer benaderen.

Johan en ans de jong

Heel betrouwbaar verstaat zijn vak enis erg aardig

Jeltsje & André

Mijn vader is vorig jaar plotseling overleden en ineens heb je dan een enorm huis met een flink stuk grond in bezit. Buiten alle emotionele zaken komen er dan ook flink wat financiële zaken om de... Mijn vader is vorig jaar plotseling overleden en ineens heb je dan een enorm huis met een flink stuk grond in bezit. Buiten alle emotionele zaken komen er dan ook flink wat financiële zaken om de hoek kijken. Sjoerd en Janneke hebben ons in dit proces enorm goed bijgestaan, door zorgen uit handen te nemen, door ons de tijd te gunnen en door af te stemmen wat op welk moment voor ons nodig was. Dat is heel veel waard.