ralph

Snelle levering, goed verpakt, heldere communicatie. ben ook in de showroom geweest. hele nette zaak met een enorme voorraad en deskundig personeel.

Prima service!

Wat betreft deze enquete. Vragen over bestelgemak snelheid levering en info over orde; niet aan de orde bij bezoek aan winkel. Moet ze echter toch beoordelen.

Gerda baay

Mijn ervaring was echt goed met deze webshop

Hieke

Goed bedrijf klantvriendelijk eerlijk wat ze verkopen en goede workshop het geld waard

Klantvriendelijk, niet opdringerig. Leggen heel goed uit hoe je de producten kunt gebruiken.

Leggen uit hoe je de make-up spullen kunt opbrengen.

Diane Body Art

Ik wilde een nieuwe 2 in 1 rolkoffer voor mijn visagie spullen kopen, telefonisch contact opgenomen en heel goed en vriendelijk advies gehad over welke bijbehorende boventas het makkelijkst was, de...

Ja als je voor informatie belt zijn ze heel erg bereid je te helpen en ze weten waar ze over praten, ook wel fijn.

Reactie Make-Up Specialist:

Beste klant,

Hartelijk dank voor de feedback, uiteraard wens ik je heel veel plezier met de nieuwe make-up koffer en trolley!

Ben Lutgens

Mediatas, Jolanda Smit

Zeer professionele, zakelijke fotosessie gehad voor mijn bedrijf. Er is veel aandacht besteed aan de kwaliteit en men zoekt naar de persoon achter de foto. Hierdoor komen de juiste punten naar...

Top

Uitgebreid assortiment

Marianne van Boxtel

Erg goed te woord gestaan en verder geholpen.
Perfecte levering van de bestelde goederen.

De completheid van de collectie.

Golden Shine Visagie

Ik ben zeer tevreden met mijn product, een mobile make-up Workstation. Er werd snel gereageerd op mijn vragen, het product was binnen de levertijd binnen en van goede kwaliteit.