Prettige en snelle service!!

Directe communicatie als de situatie daarom vraagt!

Ellie

Prima, snelle bezorging

Zie bovenstaande

Frannie

Ik had funlenzen besteld, mooie prijs, snelle verzending, vriendelijk en hulpzaam te woord gestaan toen de factuur en tracking mail niet goed doorkwam op mijn hotmail, handmatig toegestuurd gekregen...

Ontzettend behulpzaam, goede prijzen, niks te duur, snelle verzending.

ralph

Snelle levering, goed verpakt, heldere communicatie. ben ook in de showroom geweest. hele nette zaak met een enorme voorraad en deskundig personeel.

Prima service!

Wat betreft deze enquete. Vragen over bestelgemak snelheid levering en info over orde; niet aan de orde bij bezoek aan winkel. Moet ze echter toch beoordelen.

Gerda baay

Mijn ervaring was echt goed met deze webshop

Hieke

Goed bedrijf klantvriendelijk eerlijk wat ze verkopen en goede workshop het geld waard

Klantvriendelijk, niet opdringerig. Leggen heel goed uit hoe je de producten kunt gebruiken.

Leggen uit hoe je de make-up spullen kunt opbrengen.

Diane Body Art

Ik wilde een nieuwe 2 in 1 rolkoffer voor mijn visagie spullen kopen, telefonisch contact opgenomen en heel goed en vriendelijk advies gehad over welke bijbehorende boventas het makkelijkst was, de...

Ja als je voor informatie belt zijn ze heel erg bereid je te helpen en ze weten waar ze over praten, ook wel fijn.

Reactie Make-Up Specialist:

Beste klant,

Hartelijk dank voor de feedback, uiteraard wens ik je heel veel plezier met de nieuwe make-up koffer en trolley!

Ben Lutgens