Ryckaert Etienne

Ben zeker heel tevreden en de bestelling is goed verlopen

een vlugge levering

Meg

Eerste bestelling

Idd producten kwamen volgende dag

Prima alleen jammer dat er op de site staat voor 15.00 uur besteld morgen in huis maar dat dit in de praktijk niet zo is. Nu kwam het pas drie dagen later binnen terwijl ik juist bij jullie had...

Keurige levering

Reactie Make-Up Specialist:

Beste klant,
Hartelijk dank voor je feedback.
Ik heb direct even nagekeken waarom het door ons verzonden pakket niet de volgende dag is bezorgd. Helaas had PostNL. Helaas had PostNL op 4 juni last van extreme drukte waardoor je pakket pas een dag later is gesorteerd.

In 98% van de gevallen geldt nog steeds op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Al onze bestellingen worden bezorgd door PostNL, in 98% van alle bestellingen leveren zij binnen 24 uur.

Excuses voor het ongemak, wij hebben je bestelling direct verwerkt en met de koerier meegegeven. Helaas hebben we vervolgens geen invloed meer op de levering, ik hoop dat je dat begrijpt. PostNL doet er alles aan om vertraging in de toekomst te voorkomen.

met vriendelijke groet,

Ben Lutgens

Wouter van Urk

Dit is een betrouwbaar bedrijf met producten van bijzonder goede kwaliteit. Een aanrader voor alle amateurs, professionals, en zo als ik Lotussen

Bijzonder goede kwaliteit.
Zeer betrouwbaar.
Goede levertijden. Snel in huis.

Jessica

Zeer tevreden van. Super snelle levering, en snelle reactie op vragen.

Zeer goed

Kelly

Zeer goed

Snelle service en levering, uitgebreid aanbod

Daphne

Laatst een leuke make up workshop gehad tijdens een vrijgezellenfeest. Was erg leuk maar vooral ook leerzaam. Leuk en vriendelijk personeel, ze weten echt waar ze het over hebben.

Service

Helemaal super!

Debora

Bestellen ging snel en makkelijk.
Artikel was wel veel zwaarder dan verwacht en dan het er uit laat zien op de foto.
Kon mijn bestelling bij een PostNL agentschap laten bezorgen zodat...

Makkelijke website
Snelle verzending

Dominique

We hebben voor het eerst besteld omdat mijn dochter een opleiding wil doen in de theatervormgeving.
en dacht als ze wil oefenen kan ze dat het best met de juiste producten.

de...

ja ik bestelde per toeval in een school vakantie.
en ik vind het dan inderdaad belangrijk dat er word aangegeven als de verzending later komt.
en dat was zeker duidelijk terug te lezen.
zoals ik ontdek word er ook uitleg gegeven op jullie site wat waar voor gebruikt kan worden.
wij zijn blij met jullie.