ikziespoken.nl

Fijn bedrijf! top producten en goede kwaliteit. Goede aftersales.

snelle leveringen, erg service gericht, ruim assortiment

Erbil

My first experience with them was very convinient. I was happy with them and will definitely go back to them if decided to purchase

the product i bought is amazing and i bought 5 more from it for my family and friends

DA drogisterij Marijke

Laura

Goed! Snelle levering en ideaal met afterpay

Snel geleverd, uitgebreide keuzes.

Ryckaert Etienne

Ben zeker heel tevreden en de bestelling is goed verlopen

een vlugge levering

Meg

Eerste bestelling

Idd producten kwamen volgende dag

Prima alleen jammer dat er op de site staat voor 15.00 uur besteld morgen in huis maar dat dit in de praktijk niet zo is. Nu kwam het pas drie dagen later binnen terwijl ik juist bij jullie had...

Keurige levering

Reactie Make-Up Specialist:

Beste klant,
Hartelijk dank voor je feedback.
Ik heb direct even nagekeken waarom het door ons verzonden pakket niet de volgende dag is bezorgd. Helaas had PostNL. Helaas had PostNL op 4 juni last van extreme drukte waardoor je pakket pas een dag later is gesorteerd.

In 98% van de gevallen geldt nog steeds op werkdagen voor 16:00 uur besteld, morgen in huis. Al onze bestellingen worden bezorgd door PostNL, in 98% van alle bestellingen leveren zij binnen 24 uur.

Excuses voor het ongemak, wij hebben je bestelling direct verwerkt en met de koerier meegegeven. Helaas hebben we vervolgens geen invloed meer op de levering, ik hoop dat je dat begrijpt. PostNL doet er alles aan om vertraging in de toekomst te voorkomen.

met vriendelijke groet,

Ben Lutgens

Wouter van Urk

Dit is een betrouwbaar bedrijf met producten van bijzonder goede kwaliteit. Een aanrader voor alle amateurs, professionals, en zo als ik Lotussen

Bijzonder goede kwaliteit.
Zeer betrouwbaar.
Goede levertijden. Snel in huis.

Jessica

Zeer tevreden van. Super snelle levering, en snelle reactie op vragen.

Zeer goed