Snel en goede service en levering, kwalitatief goede producten

Goede kwaliteit en neutrale informatie

Website is minder geschikt voor iPad

Reactie Mail & Female:

Dank voor je review! Het goede nieuws is dat we nu met een nieuwe website bezig zijn en binnenkort weer helemaal (for the time being) aan alle hoge internet eisen voldoen:). Groet hanni

Prima. Alleen is invoeren van adres en niet afleveren bij de buren soms lastig

Foto’s komen niet altijd overeen met product. Bv arabian bull whip is op foto rood zwart geleverd zwart. Is teleurstelling

Uitermate adequaat en klantvriendelijk . Snel .

Aandacht

Snel en vertrouwd.

Persoonlijke aandacht bij levering.

nee

thanxxx

snellere verzending van het bestelde
te weinig keus wat ( vrouw vriendelijk) video's betreft

Reactie Mail & Female:

Bedankt voor je review! Jammer dat je teleurgesteld bent in onze service. Voor wat betreft de levering, deze is door PostNl 1 dag te laat bezorgd. Daar hebben we geen invloed op en een enkele keer... Bedankt voor je review! Jammer dat je teleurgesteld bent in onze service. Voor wat betreft de levering, deze is door PostNl 1 dag te laat bezorgd. Daar hebben we geen invloed op en een enkele keer komt het helaas voor dat PostNl verzuimd.
Over je opmerking mbt de keus. Wij zien de afgelopen jaren het aanbod sterk afnemen. Veel kleine alternatieve labels bieden hun films in eigen beheer via internet aan. Andere -favoriete filmmakers van ons- zijn uitgefilmd en de dvd's zijn niet meer leverbaar. We hebben zelf geprobeerd om via een eigen internet site kwaliteitsfilms aan te bieden maar dat konden we financieel niet in stand houden.
De films van Erika Lust worden gelukkig nog met dezelfde passie en kwaliteit in pittig tempo gemaakt en deze kan je allemaal in onze winkel vinden! (In onze fysieke winkel hebben we meer -unieke- titels beschikbaar van diverse regisseurs.)

Prettig, vriendelijk, fijne benadering van erotiek.

Al vaak wat besteld. Mooie lingerie. Heel tevreden.

Goede kwaliteit.

Reactie Mail & Female:

Heel fijn om van te horen. Dank je wel! Groet hanni

Goede prijs kwaliteitverhouding

Bestelling afgelopen dinsdag afgeleverd ipv donderdag 28-8

Reactie Mail & Female:

Excuus...!! We hebben je opdracht over het hoofd gezien. Vervelend, het spijt me, we zullen beter opletten. Graag tot een andere keer! Groet, hanni.

Plezierig en discreet, goede adviezen, leuke voorstellen

Onafhankelijke mening, groot assortiment in accesoires

erotiek in proza kan ruimer aanbod, evenals dvd. Er is nog steeds plaats voor boek en film in dit internettijdperk, al was het maar om te kunnen recreëren zonder gevoel te hebben dat surfgedrag... erotiek in proza kan ruimer aanbod, evenals dvd. Er is nog steeds plaats voor boek en film in dit internettijdperk, al was het maar om te kunnen recreëren zonder gevoel te hebben dat surfgedrag gevolgd kan worden