customer

Blij met de spullen, mooi ingepakt kunnen ophalen. Altijd een feestje bij M&F

Makkelijke aanschaf

Reactie Mail & Female:

Ja Leuk! Daar doen we het voor!

L en J van B

Duidelijke overzichtelijke website, welke mijn aandacht trok.

Per artikel keurige uitgebreide informatie indien dit iets aan het arrtikel toevoegd.

Informatie bij het product voornamelijk in het Engels en vrij sumier. Gebruiksinformatie en onderhoud van het product in het Nederlands zou een goede toevoeging zijn.

Adriana Pin

Very unique and creative products

I recommend the products from Mail & female, they are good quality, original and unique :) thanks for being such a nice store!

I don't have anything to say

Reactie Mail & Female:

Very sweet of you:) Thank you & see you again!

customer

Leuke producten en mails. Mooie missie waar ik achter sta.

Mooie producten, mooie missie, aantrekkelijke uitstraling

Klant tegemoet komen wanneer product niet werkt zoals het hoort

Simone

Via de telefoon goed geholpen met advies over gebruik van vibrators en de bijhorende juiste glijmiddel

telefonisch contact en afhandeling bestelling

Frits

Mail & Female waardeer ik als een van de fijnste winkels om spullen te kopen waarmee je je fantasieën op het gebied van erotiek werkelijkheid kunt laten worden. Heel prettig en relaxed, body... Mail & Female waardeer ik als een van de fijnste winkels om spullen te kopen waarmee je je fantasieën op het gebied van erotiek werkelijkheid kunt laten worden. Heel prettig en relaxed, body positive en met de mentaliteit dat seks vrijheid en plezier betekent.

Assortiment met echt goede spullen. Niet de goedkoopste maar wel zonder meer de leukste. Je bestelling uitpakken is elke keer weer een feestje. En ook een bezoek aan de winkel is prettig en de... Assortiment met echt goede spullen. Niet de goedkoopste maar wel zonder meer de leukste. Je bestelling uitpakken is elke keer weer een feestje. En ook een bezoek aan de winkel is prettig en de moeite waard.

Ik blijf terugkomen. Misschien eens kijken naar een platform voor de wbeshop dat nog betere gebruikerservaringen mogelijk maakt.

Prima!

Veel aanbod

Stekkertje bij aankoop

Vlijm

Positief

Goede kwaliteit en integer

Levering

Reactie Mail & Female:

Dank voor je review! Als we de sneeuw, de corona en de lockdown hebben opgelost, gaan we sneller leveren. Beloofd! :-)

Rafael Elmas

Heb een positieve ervaring met mail and female order.

Duidelijke product beschrijving (in literatuur boeken)

De workshop qua aanbod verbreden in erotische literatuur bij.v een korte lezing over Marquise de Sade of meer film gerichte avonden houden (van erotiek tot porno)

Reactie Mail & Female:

Heel leuke suggestie! Dank!

customer

Voor het eerst wat besteld en heel tevreden.

Mooie visie. Hartelijk.

Afmetingen vaker bij vermelden.