Snelle levering en mooi ingepakt.

Mooi ingepakt en snelle levering.

Positief en eerlijk een klant vriendelijk

goede service

Mijn bestelling was niet goed door gekomen waardoor ik zelf contact moest opnemen om te vragen of er iets mis was gegaan.
Hier werd heel fijn op gereageerd. Ik kreeg excuses aangeboden en de...
Hier werd heel fijn op gereageerd. Ik kreeg excuses aangeboden en de bestelling werd alsnog ter plekke verwerkt.
twee dagen later kreeg ik het pakketje binnen. Dit is van buiten heel sober en discreet verpakt (fijn!) maar van binnen juist heel mooi en feestelijk. Met een extra briefje en cadeautje. Ik twijfelde van tevoren een beetje over de bestelling (schaamte) maar Mail & Female lijkt goed te snappen dat met de juiste benadering het heel leuk is om ruimte te geven aan je seksuele voorkeuren. Heel erg bedankt!

Persoonlijke benadering. Aandacht voor de klanten en voor het product.

Reactie Mail & Female:

Dank je voor je uitgebreide reactie. Bij ons staat mensenwerk in alle opzichten centraal. En ja, we maken zeker ook fouten en dat vinden we net zo erg als de klanten. Het is vervelend en het kost... Dank je voor je uitgebreide reactie. Bij ons staat mensenwerk in alle opzichten centraal. En ja, we maken zeker ook fouten en dat vinden we net zo erg als de klanten. Het is vervelend en het kost tijd & geld dat beter besteed kan worden. Maar we maken het ook altijd goed:) . Nogmaals dank en graag tot een volgende keer! groet hanni.

Nvt

nee

nee

Zeer tevreden

Discretie en snelheid

Prima!

Goede informatie, snelle levering

Instructie video's een mogelijkheid?

Er valt niet veel te vertellen. Aantal jaren geleden voor het eerst een product gekocht. Nu opnieuw. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Duidelijke website, snel gevonden wat ik zocht.

Reactie Mail & Female:

Tóch lief dat je de moeite neemt om te schrijven. Dank je wel en we zien je graag terug! xx

Bestellen, ging makkelijk en inderdaad vrouwvriendelijk site zonder obscure gedoe

Makkelijk bestellen en snel binnen

Blijf t leuk verpakken:-)

Uitstekende service, goede levering en communicatie. Ik ben tevreden!

Extra leuk, de producten waren feestelijk ingepakt.

Reactie Mail & Female:

Fijn om te horen! Bedankt voor je review en tot de volgende X!

Goede, snelle en discrete verzending en service.

Duidelijke info, smaakvol, mooie site

Bij het zoeken op product erg veel resultaten. Bijv tenga ei, ook niet relevante zoekresultaten

Reactie Mail & Female:

Ik snap je opmerking over de niet relevante producten. De software van onze site is zo ingericht dat alles opdoemt waar de zoekterm betrekking op heeft. Lijkt handig maar uiteindelijk moet je dan... Ik snap je opmerking over de niet relevante producten. De software van onze site is zo ingericht dat alles opdoemt waar de zoekterm betrekking op heeft. Lijkt handig maar uiteindelijk moet je dan zelf nog veel zoekwerk verrichten... niet altijd zo handig dus.