Peyra

Wat ontzettend lief ingepakt! Niks hup in de verpakking... nee echt met aandacht en liefde ingepakt! Ik ken geen bedrijf die dit doet!

Snel en met aandacht

Margit

Het laden van de website duurde heel erg lang, maar ik wist wat ik nodig had; Joni eieren.
Fijn, dat er een directe link naar Hoe ze eigenlijk werken in de omschrijving zat.
Alleen wordt...
Alleen wordt de Jade eieren niet als zodanig herkent door edelsteen kenners.
Is dit wel Jade of is dit obsidiaan?

Alleen wordt...
Alleen wordt de Jade eieren niet als zodanig herkent door edelsteen kenners.
Is dit wel Jade of is dit obsidiaan?

Reactie Mail & Female:

Bedankt voor je reactie! Belangrijk want dan kunnen we onze info verbeteren! Het Jade ei is 100% nefrietjade. Deze heeft de beste kwaliteit qua werking en steen-dichtheid. Dat laatste is weer van... Bedankt voor je reactie! Belangrijk want dan kunnen we onze info verbeteren! Het Jade ei is 100% nefrietjade. Deze heeft de beste kwaliteit qua werking en steen-dichtheid. Dat laatste is weer van belang voor de hygiëne. Ik zal deze info nog toevoegen bij de product beschrijving.
Het punt 'laden website'; soms wordt aan de techniek van site gewerkt en op zulke momenten kan je met zo'n vertraging te maken krijgen. De traagheid is dus niet standaard!
Verzoek: we vinden het heel belangrijk om via de feedback te vernemen hoe wij het doen, en onze lat ligt hoog! Als je geen ervaring hebt met onze klantenservice 'after sales' , dan hoef je hier ook geen punten aan toebedelen (dat is beter voor onze score:))
Nogmaals dank voor je moeite en veel plezier met je aankoop! xxhanni

Sabine

Ik bestel speeltjes al jaren uitsluitend bij dit bedrijf.

Mail&Female is de beste seksshop in Nederland wat mij betreft omdat het voorbij stereotypen gaat over hoe vrouwen aan hun trekken komen. Bovendien was de communicatie erg goed.

Ik heb geen tips voor hen, ze weten wat ze doen.

Fred

Prima producten, snelle levering. Kreeg alleen geen bevestiging per mail .

Goede producten, informatieve website

Zoeken op site lastig, met name bladeren.
Geen bevestiging bestelling

Fierke

Eenvoudige website alles is goed te vinden. Nette discrete levering van high end producten

Kwaliteit is top

ga vooral zo door.

Mik

Zowel de winkel in Amsterdam als de webshop zijn mijn favoriete plek om sex toys en leuke cadeautjes te kopen. De webshop is heel overzichtelijk, zodat je uitgebreid rond kan kijken in het grote... Zowel de winkel in Amsterdam als de webshop zijn mijn favoriete plek om sex toys en leuke cadeautjes te kopen. De webshop is heel overzichtelijk, zodat je uitgebreid rond kan kijken in het grote assortiment. De cadeautjes die ik besteld heb waren prachtig ingepakt en heel snel geleverd. Ik zou Mail&Female dus zeker aanraden.

Michel

Zo eens in de aantal maanden verras ik mijn vrouw met een mooi setje lingerie. Altijd leuke e-mail contacten en daar de confectiematen mij soms onduidelijk zijn is de hulp van de dames zeer welkom.... Zo eens in de aantal maanden verras ik mijn vrouw met een mooi setje lingerie. Altijd leuke e-mail contacten en daar de confectiematen mij soms onduidelijk zijn is de hulp van de dames zeer welkom. Op deze manier al meermaals een leuk cadeautje kunnen versturen. Mijn vrouw is zeer te spreken over de verpakking alsook de inhoud.

Mensen met passie en zeer behulpzaam

Minke

Zeer prettig.

Erg vriendelijk, toen ik mailde na mijn fout (bezorgopties) had ik binnen 5 minuten bericht.
Heel fijn (=

Alex van der Bijl

Erg vriendelijk en persoonlijk.
Goede service bij ruilen.
Heldere Website

Persoonlijke kaart toen ik mijn pakje openmaakte

Reactie Mail & Female:

Dank je wel voor je review! We doen ons best om waar te maken wat we beloven. We zijn ook altijd blij om te horen dat het ons lukt en we horen dat de klant blij is!

monique

Producten zijn heel goed /omschrijvingen van de producten , goed info en foto's, info klopt.
Producten verzenden zeer discreet, Een heel fijn discreet eerlijk bedrijf

Goede omschrijving, goede producten, eerlijk bedrijf

Reactie Mail & Female:

Dank je wel, het klinkt ons als muziek in de oren:). xxhanni