Uitstekend en klant/vrouw vriendelijk.

zie bovenstaande

Son

Zeer oplossingsgerichte aanpak, goede after sale service. Prettige eerlijke bejegening.

Gemoedelijkheid, kennis van zaken, begeleiding via chat/telefoon/mail, maar soms kan je beter naar de winkel gaan!

Dat spullen exact overeen komen met hetgeen op de site, maar dit is verholpen geloof ik.

We zijn al langer klant en we zijn blij met de verantwoorde en speelse producten.

verantwoorde en speelse producten

beperkte sortering condooms; website gaat wat traag naar volgende pagina.

Reactie Mail & Female:

Lieve mensen, kerst & eindjaardagen zijn uitzonderlijk druk voor postNl (ook druk voor ons, maar wij passen ons wat makkelijker aan). De bezorging kan dan langer dan de beloofde 24uur duren. Je... Lieve mensen, kerst & eindjaardagen zijn uitzonderlijk druk voor postNl (ook druk voor ons, maar wij passen ons wat makkelijker aan). De bezorging kan dan langer dan de beloofde 24uur duren. Je kan dus beter een dagje eerder bestellen:-)

Een eerste aankoop gedaan maar die is gedeeltelijk tegengevallen.

De snelle en correcte afhandeling. Aankoop op vrijdag rond 11:00 Levering zaterdag rond 13:00

Een correcte beschrijving en foto had ons een tegenvaller bespaard.

Reactie Mail & Female:

We zijn altijd blij met commentaar van onze klanten. Zo kunnen we ook onze 'blinde vlekken' aanpakken en onze presentatie verbeteren. Bedankt voor de moeite die je hebt genomen en graag tot ziens!

Casey5351

Perfect, zoals altijd

snel en als je advies nodig hebt, goed advies en alle tijd voor je als klant

doorgaan

Ik heb een bestelling gedaan maar nog niets gekregen ondanks bericht dat het bezorgd zou worden.

Irma

Prima producten en snel geleverd.

Kwalitatief goede items die je niet overal kunt kopen.

De navigatie en zoeken naar de producten op de website zou verbeterd kunnen worden.

Thyrsa

Very good!!

Personal, creative

Top bedrijf, goede productvoorlichting, mooi verpakt

goede voorlichting

nog meer reviews op de producten