Plezierig, to the point, meer dan voldoende keuze mogelijkheden (in elke prijsklasse). bezorging keurig op tijd, conform aangegeven tijdstip. Kortom goed en prettig om zaken mee te doen

heldere beschrijving bij de producten
voldoende keuzemogelijkheden (in elke prijsklasse)

wanneer ik op de website bv een product op pagina 3 nader bekijk dan start ik weer op pagina 1, terwijl ik verder zou willen op pagina 3, daar waar ik ben gebleven. (kan ook aan de instellingen op... wanneer ik op de website bv een product op pagina 3 nader bekijk dan start ik weer op pagina 1, terwijl ik verder zou willen op pagina 3, daar waar ik ben gebleven. (kan ook aan de instellingen op mijn computer liggen hoor).

Reactie Mail & Female:

Hartelijk dank voor je review! We gaan aan de slag met het punt van irritatie die je ondervindt op de website!

Fijne, snelle levering

De beschrijving behelst alles wat er over het product valt te schrijven

Snelle levering en discreet verpakt

goede beschrijving van het produkt

Mijn ervaring met het bedrijf is ronduit prima!
Ik voel me er op mij gemak.

Snelle afhandeling van de bestelling, netjes en degelijk verpakt.

Ik heb geen verbeterpunten. Blijf zoals jullie het nu doen, zo vind ik het prima.

Reactie Mail & Female:

Dank je wel en een extra zoen van ons xxx:-)

Super goed! Producten worden met zorg en liefde ingepakt en verstuurd en zijn ook nog eens snel binnen!

Op de mobiele site komt er steeds een balkje met het facebook en twitterlogo etc.. voor de afbeelding waarop je scrolt te staan waardoor je de foto niet meer goed kon zien. Tevens als je na het... Op de mobiele site komt er steeds een balkje met het facebook en twitterlogo etc.. voor de afbeelding waarop je scrolt te staan waardoor je de foto niet meer goed kon zien. Tevens als je na het bekijken van een product weer terug wilde naar het overzicht begon je weer op pagina 1 wat ik persoonlijk een beetje vervelend vond!

Reactie Mail & Female:

Dank je voor de moeite die je name om je probleem met de mobiele verschijning te vertellen. Het goede nieuws is dat we ---bijna--- een nieuwe site hebben. We werken er momenteel hard aan en we... Dank je voor de moeite die je name om je probleem met de mobiele verschijning te vertellen. Het goede nieuws is dat we ---bijna--- een nieuwe site hebben. We werken er momenteel hard aan en we verwachten 'em binnenkort te kunnen lanceren. We horen graag kritische kanttekeningen waar we aan kunnen werken! Natuurlijk horen we ook graag wat wel goed gaat:-):-). Ook daarvoor dank en graag tot een volgende keer! hanni

Eppo

Ik heb een heel positieve ervaring met Mail & Female...
Vol verwachting, en die is volkomen uitgekomen.
Perfecte service. Het is alsof je een kadootje krijgt, zo mooi verpakt.
De...
Ik heb een heel positieve ervaring met Mail & Female...
Vol verwachting, en die is volkomen uitgekomen.
Perfecte service. Het is alsof je een kadootje krijgt, zo mooi verpakt.
De kwaliteit is perfect, niets op aan te merken.
Ik had reeds een bestelling gedaan, en die was onderweg, toen ik nog een bestelling plaatste, die werd tegelijkertijd afgeleverd. Dus supersnelle, uitstekende, service.

Zie mijn commentaar hierboven.

Geen.

Reactie Mail & Female:

Dank je wel voor je reactie! Wij worden er ook altijd weer blij van om te horen hoe blij onze klanten zijn! Met een zoen van team M&F, en zegt het voort!

Sasja

Bestelling gedaan via internet. Een vraag gesteld via e-mail .

Sommige producten zijn nergens anders verkrijgbaar en deels zelf ontwikkeld. Vlotte service.
Goeie kwaliteit/prijs

Nee.