Joanna

Heel leuk bedrijf met een prachtige winkel!

mensvriendelijk

Jose

Online product gekocht. Toen ik niet wist hie het aanging heb ik gebeld en werd goed geholpen.

Mooi verpakt.

Svp geen afzender meer op doos zetten. Het pakket was bij mijn buurman afgeleverd. Niet fijn dat hij kan zien waar ik heb besteld.

Reactie Mail & Female:

Hi! Bedankt voor je review. We hebben inderdaad wat gedoe gehad om met onze nieuwe website de adressering correct te krijgen:( . Sorry daarvoor. Inmiddels hebben we het gelukkig voor elkaar... Hi! Bedankt voor je review. We hebben inderdaad wat gedoe gehad om met onze nieuwe website de adressering correct te krijgen:( . Sorry daarvoor. Inmiddels hebben we het gelukkig voor elkaar gekregen. Graag tot ziens! groet hanni

dette glashouwer

heel veel keuze en goede omschrijvingen van verschillende glijmiddelen

Henk

Goede site, zeer goede afhandeling en leuke verrassing bij bezorging

Afzender hoeft niet op verpakking. Zo gaat de verrassing eraf als je n kadootje bestelt en je bent niet snel genoeg bij de voordeur ;)

Reactie Mail & Female:

Hi, dank voor je reactie! We hebben net onze nieuwe site gelanceerd en we hebben nog wat dingetjes met postNl te gaan, waaronder de afzender melding. Het heeft onze aandacht en ik verwacht dat we... Hi, dank voor je reactie! We hebben net onze nieuwe site gelanceerd en we hebben nog wat dingetjes met postNl te gaan, waaronder de afzender melding. Het heeft onze aandacht en ik verwacht dat we hier vandaag of morgen klaar mee zijn! Nogmaals dank en graag tot ziens! groet hanni

RLVB

Top

Uitgebreide informatie die ook nog eens klopte met het product

Nog geen

Robin

Super goeie service en vriendelijke mensen!

gewoon zo doorgaan:-)

Majk

Prima, levering was snel en keurig ingepakt.

Snelle service.

Leferink

Heldere informatie en snelle service.

Heldere informatie

Misschien iets vermelden over de keuze van grootte van de vagina balls. Ik krijg de grootste en lichtste qua gewicht niet naar binnen ?. Mogelijk is dat tevens mijn probleem maar ik ben vast niet de... Misschien iets vermelden over de keuze van grootte van de vagina balls. Ik krijg de grootste en lichtste qua gewicht niet naar binnen ?. Mogelijk is dat tevens mijn probleem maar ik ben vast niet de enige. Misschien zou starten met een kleiner formaat voor mij beter zijn.

Reactie Mail & Female:

Hmmm ja, dat is een goeie tip. Dank je wel, we gaan er mee aan de slag!

Helma

Goed bereikbaar voor vragen, waarop een heerlijk passend antwoord komt.

Toegankelijk voor eerst bij mij wat lastig lijkende vragen

Lekker doorgaan!

Reactie Mail & Female:

Lief, dank je en graag gedaan!