Peter Pan

Uitstekende webshop

Alles heel leuk ingepakt met strikjes en lintjes, top!

Maria

Mooi ingepakt met rood pakpapier en een lintje. Incl kaartje met persoonlijke tekst. Super leuk om zo te ontvangen.

Snel en mooi geleverd.

E.Laarman

Vibrator toegestuurd gekregen die niet werkt. Teruggestuurd.Weet nog niet of ik mijn aankoopsom terugkrijg

Controleer werking van de producten alvorens ze te versturen.

Bv

Heel goed. Betrouwbaar en leuk!

Goede informatie, leuk beschreven

Bij ieder product een link naar YouTube product filmpje. Zeker als het een leuk/ goed filmpje is.

Reactie Mail & Female:

Dank voor je tip en daar gaan we zeker aan werken!

Sunny

Zeer goed, snelle en correcte afhandeling.

Zeer snelle levering. Mooi verpakt.

Dank voor je review:) :)

Jos

Het bedrijf kennen we al heel lang; prima bedrijf

snel en goede leveringen

Reactie Mail & Female:

Ja dat is altijd een beetje zuur:( . Je kan bij ons producten alleen ruilen als het product in een gesealde verpakking zit, die -uiteraard- ongeopend is gebleven. Op deze manier kunnen wij het beste... Ja dat is altijd een beetje zuur:( . Je kan bij ons producten alleen ruilen als het product in een gesealde verpakking zit, die -uiteraard- ongeopend is gebleven. Op deze manier kunnen wij het beste garanderen dat mensen altijd producten van ons krijgen die niet gebruikt zijn. Ik hoop dat je dit ook kunt waarderen en dat het product dat je kocht toch een goede bestemming heeft gekregen! Groet hanni

Prima shop, nog dezelfde kwaliteit en levering als 10 jaar geleden. Top!

Voldoende assortiment en goede beschrijvingen

Reactie Mail & Female:

Dank! Fijn om te horen :) :) :) en tot ziens!

René

Geweldig, zowel wat betreft het aanbod van producten als de verzendservice. Na één dag had ik mij bestelling binnen. Een Tenga ei en cannabis glijmiddel. Helemaal te gek om mee te masturberen.Ik ga... Geweldig, zowel wat betreft het aanbod van producten als de verzendservice. Na één dag had ik mij bestelling binnen. Een Tenga ei en cannabis glijmiddel. Helemaal te gek om mee te masturberen.Ik ga er van uit m'n dak! In deze dagen van allerlei contactverboden, hou ik contact met met mezelf. Geil contact, heerlijk!

Catalogus op de site en de verzending. Ook de verpakking is zorgvuldig.

Reactie Mail & Female:

Haha, superleuk om te horen en goeie tips ook! Veel fun en blijf gezond!

T. Andersen

Uitstekend. Heldere informatie, eenvoudige bestelprocedure (ook zonder account mogelijk) en prima levertijd.

Duidelijkheid en een goed doorzoekbare website.

Reactie Mail & Female:

Zo lief van je -en ook van de andere mensen- dat je de moeite neemt om een review te schrijven! Het is echt fijn voor ons om te lezen dat we mensen plezier doen. Dank daarvoor!
PS de kritische...
PS de kritische noot is ook altijd welkom hoor:)

Prima!

Gewoon goede service