els

Heel snelle service

snel, mooie vepakking

V

Heel goed! Alles verliep soepel, vragen werden snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord. Producten zijn van goeie kwaliteit en je krijgt precies wat er op de site beschreven wordt

Alles was heel mooi verpakt met een lief handgeschreven kaartje erbij!

Lot

Hele fijne winkel! Lieve mensen die je een goed gevoel geven als je komt shoppen. Heel deskundig en zeker ook fijn als je een beetje verlegen bent om hier te winkelen. Zeer geruststellend en je... Hele fijne winkel! Lieve mensen die je een goed gevoel geven als je komt shoppen. Heel deskundig en zeker ook fijn als je een beetje verlegen bent om hier te winkelen. Zeer geruststellend en je verlegenheid over het onderwerp verdwijnt gewoon. Super!
Ook online is dit een goede winkel. Wordt allemaal heel netjes en op tijd geleverd in een neutrale verpakking.... voor als je buren het aannemen omdat je net ff boodschappen aan het doen was. Topwinkel!

Inez

Heel fijn bedrijf, bereikbaar en lekker down to earth.

lekker doorgaan:)

Karin

Ik ben onder de indruk van de rustige sfeer in de winkel, van het betrokken lieve personeel en hun kennis. Erg plezierig.

Alles heel erg goed en prettig.

Geen.

Annette van Bergen

Duidelijk, vriendelijk en servicegericht

Verpakking en productinformatie

Website navigeert niet erg geweldig, winkelwagen onoverzichtelijk, website leek erg traag

Mira

X

Persoonlijk contact met de klant. Het artikel dat ik bestelde was niet leverbaar in de gewenste kleur. Met een mailtje kon ik voor een andere kleur kiezen.

Als ik iets bestel bij andere webshops, krijg ik altijd direct na betaling een bevestigingsmail. Die kreeg ik niet van M&F, waardoor ik even twijfelde of alles wel goed gegaan was.

koopmans

goede producten!
Mooi verpakt

nee

Peyra

Wat ontzettend lief ingepakt! Niks hup in de verpakking... nee echt met aandacht en liefde ingepakt! Ik ken geen bedrijf die dit doet!

Snel en met aandacht

Peyra