Ik krijg altijd wat ik bestel en wordt goed op de hoogte gehouden over de uitlevering van mijn bestelling.

GraafTell

Goed assortiment van kwalitatief uitstekende producten. Snel geleverd. Prettig en vrouwgericht. Maakt van ontspannen genieten van erotiek echt een feestje. Mail & Gemalen is echt een aanrader!

Duidelijke info.

Als je doorbladert in een productcategorie zou het fijn zijn als je bovenaan de volgende pagina komt.

Reactie Mail & Female:

Wat weer fijn om te lezen! Dank je wel. En wat betreft je kritische punt: helemaal mee eens! Irritant dingetje in onze site... gaan we aanpakken bij de volgende update. nogmaals dank en graag tot ziens! groet hanni

Mieke

Snelle levering en goede informatie.

Eliza

Uitstekende ervaring. Alles was in orde.

Gericht op vrouwen. Vrolijk, helder, zonder taboes.

Reactie Mail & Female:

Haha, leuk dank je wel:-)

Twee maal bestelling gedaan, goede ervaring

Website duidelijk; bezorging snel; vooral: snelle reactie als je mailt

Zeker: ik begrijp echt niet waarom op de verpakking "M&F Vijzelgracht 2 " staat: pakketje wordt bij de buurman bezorgd en weg is de discretie. Om die reden bestel ik waarschijnlijk niet mee

Reactie Mail & Female:

Hartelijk dank voor je reactie! Ik ben blij om te lezen dat je goede ervaringen hebt met ons! We doen daar ook erg ons best voor en we denken overal over na... Zo ook over ons afzender-adres, waarbij we rekening houden met klanten met nieuwsgierige buren. We zetten niet onze volledige naam als afzender op het pakje, maar M&F OFFICE (nu weet heel Nederland wel dat wij dat zijn:). Ik denk eerlijk gezegd dat je niet bang hoeft te zijn dat deze naam de interesse heeft van nieuwsgierige buren. Ik hoop je terug te zien! Groet hanni
PS Je kunt ook altijd een ander afhaaladres opgeven en je kan aangeven dat het pakje alleen op huisnummer mag worden afgeleverd.

Persoonlijke benadering

Betere navigatie door de site

George

Zoals ook bij de laatste bestelling(en) - ging prima en op tijd geleverd.

nee

Ze werken snel, betrouwbaar en vriendelijk. Je voelt je als klant persoonlijk behandeld, opvallend prettig.

Vriendelijk

Geeb

Reactie Mail & Female:

Dank je wel! Zijn we blij mee:)

Goede service en goed advies

snelle levering