Minke

Zeer prettig.

Erg vriendelijk, toen ik mailde na mijn fout (bezorgopties) had ik binnen 5 minuten bericht.
Heel fijn (=

Alex van der Bijl

Erg vriendelijk en persoonlijk.
Goede service bij ruilen.
Heldere Website

Persoonlijke kaart toen ik mijn pakje openmaakte

Reactie Mail & Female:

Dank je wel voor je review! We doen ons best om waar te maken wat we beloven. We zijn ook altijd blij om te horen dat het ons lukt en we horen dat de klant blij is!

monique

Producten zijn heel goed /omschrijvingen van de producten , goed info en foto's, info klopt.
Producten verzenden zeer discreet, Een heel fijn discreet eerlijk bedrijf

Goede omschrijving, goede producten, eerlijk bedrijf

Reactie Mail & Female:

Dank je wel, het klinkt ons als muziek in de oren:). xxhanni

Harrie

Uitstekend!

humor

snelheid website

Joanna

Heel leuk bedrijf met een prachtige winkel!

mensvriendelijk

Jose

Online product gekocht. Toen ik niet wist hie het aanging heb ik gebeld en werd goed geholpen.

Mooi verpakt.

Svp geen afzender meer op doos zetten. Het pakket was bij mijn buurman afgeleverd. Niet fijn dat hij kan zien waar ik heb besteld.

Reactie Mail & Female:

Hi! Bedankt voor je review. We hebben inderdaad wat gedoe gehad om met onze nieuwe website de adressering correct te krijgen:( . Sorry daarvoor. Inmiddels hebben we het gelukkig voor elkaar... Hi! Bedankt voor je review. We hebben inderdaad wat gedoe gehad om met onze nieuwe website de adressering correct te krijgen:( . Sorry daarvoor. Inmiddels hebben we het gelukkig voor elkaar gekregen. Graag tot ziens! groet hanni

dette glashouwer

heel veel keuze en goede omschrijvingen van verschillende glijmiddelen

Henk

Goede site, zeer goede afhandeling en leuke verrassing bij bezorging

Afzender hoeft niet op verpakking. Zo gaat de verrassing eraf als je n kadootje bestelt en je bent niet snel genoeg bij de voordeur ;)

Reactie Mail & Female:

Hi, dank voor je reactie! We hebben net onze nieuwe site gelanceerd en we hebben nog wat dingetjes met postNl te gaan, waaronder de afzender melding. Het heeft onze aandacht en ik verwacht dat we... Hi, dank voor je reactie! We hebben net onze nieuwe site gelanceerd en we hebben nog wat dingetjes met postNl te gaan, waaronder de afzender melding. Het heeft onze aandacht en ik verwacht dat we hier vandaag of morgen klaar mee zijn! Nogmaals dank en graag tot ziens! groet hanni

RLVB

Top