Majk

Prima, levering was snel en keurig ingepakt.

Snelle service.

Leferink

Heldere informatie en snelle service.

Heldere informatie

Misschien iets vermelden over de keuze van grootte van de vagina balls. Ik krijg de grootste en lichtste qua gewicht niet naar binnen ?. Mogelijk is dat tevens mijn probleem maar ik ben vast niet de... Misschien iets vermelden over de keuze van grootte van de vagina balls. Ik krijg de grootste en lichtste qua gewicht niet naar binnen ?. Mogelijk is dat tevens mijn probleem maar ik ben vast niet de enige. Misschien zou starten met een kleiner formaat voor mij beter zijn.

Reactie Mail & Female:

Hmmm ja, dat is een goeie tip. Dank je wel, we gaan er mee aan de slag!

Helma

Goed bereikbaar voor vragen, waarop een heerlijk passend antwoord komt.

Toegankelijk voor eerst bij mij wat lastig lijkende vragen

Lekker doorgaan!

De bestelling was aandachtig verstuurd en eerder bij mij dan werd ingeschat toen ik bestelde.

Reactie Mail & Female:

Lief, dank je en graag gedaan!

Zeer positieve ervaring: helaas ontving ik iets verkeerd, direct nadat ik mailde kreeg ik antwoord dat ik het ontvangen artikel mocht houden en per omgaande het juiste zou worden verstuurd.

Klantgerichtheid

Reactie Mail & Female:

Haha, ja, we maken er geen gewoonte van hoor; fouten maken, maar áls we het doen maken we het altijd goed. We willen onze klanten het liefst altijd blij maken! Tot ziens! groet hanni

Heel prettig online bestelling gedaan. Bezorgd als cadeautje voor jezelf, snel en mooi verpakt.

Prachtig verpakt en snel geleverd, echt een cadeautje.

Tags bij producten in webshop kunnen iets consequenter aangebracht, nu is niet alles goed vindbaar met behulp van de categorieën.

C. L.

Er werd goed meegedacht over de te maken keuze. Het kado is heel mooi ingepakt. Al met al goede en leuke service

Heel veel kennis. Zeer behulpzaam

Reactie Mail & Female:

Dank je wel! Fijn dat je de moeite neemt om te schrijven, we vinden het echt fijn om te lezen dat je blij met ons bent:). Graag tot ziens! Groet hanni

Peerke

Prima!

Barbara Knapper heeft me advies gegeven dat was erg fijn.

niet

Reactie Mail & Female:

:-) :-) Dank je wel en we maken weer een dansje!

Murielle

Alleen maar goede ervaringen met Mail & Female

Goede uitleg, met balans tussen aandacht voor het produkt en de prijs.

Meer foto's en/of video's behalve de standaard produktfoto's van de fabrikant.

Flora van Dullemen

Heel tevreden!! Het was super lief en mooi ingepakt, zonder dat ik daar om gevraagd had, kwam echt als een cadeautje! hele fijne producten :)

mooi ingepakt!

op de website stond dat de glazen dildo 10 cm was maar bij verder onderzoek online kwam ik erachter dat ie veel langer was, misschien vertaald naar engels in inch?

Reactie Mail & Female:

Ow, jammer! laat me even weten om welke glazen dildo het gaat, dan kan ik dat rechtzetten. Blij dat je verder wel tevreden bent:-) Graag tot ziens, groet hanni

G.E.

Prettig online gewinkeld