Marianne

Goodnight spray ontbreekt in bestelling, proefpakket anders dan op de site. Geen antwoord op diverse mails! Telefoon wordt niet aangenomen. Op de site staat gratis annuleren, maar in de beschrijving... Goodnight spray ontbreekt in bestelling, proefpakket anders dan op de site. Geen antwoord op diverse mails! Telefoon wordt niet aangenomen. Op de site staat gratis annuleren, maar in de beschrijving van retournering staat dat de kosten voor de verzender zijn. Kortom slechte of geen service en geen communicatie!

H

Mijn bestelling gedaan en bevestigd, vervolgens geen verzendbevestiging, geen antwoord op mail en telefonisch niet bereikbaar.

Hele goede service

Fijne producten met een super snelle levering!

Een aantal dagen geleden gaf ik in een review aan dat ik de producten top vind.
Een aantal dagen geleden gaf ik in een review aan dat ik de producten top vind.
Maarr...gevraagde info boekjes niet had gekregen. Dat is dus nu wel gebeurd met een vriendelijke mailing want het was hun niet duidelijk welke boekjes ik bedoelde. Dus nu een dikke tien ?

Arnold de Bekker

Al een aantal keer spullen besteld en altijd volgens afspraak geleverd. Prima betrouwbare service.

Zeer tevreden!! Alles was makkelijk te bestellen en snel binnen! Product zelf is ook zeker de moeite waard!

Tuur

Al een aantal keer diverse spullen besteld, zeer tevreden. Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd en netjes en goed ingepakt. Niets op aan te merken.

Heel tevreden over het gebruik van magnesium helpt bij spier pijn en is goed voor de gewrichten

Brian Verbrugge

Snelle levering. Ook zeer tevreden over de producten die worden geleverd. Uitstekende kwaliteit.