Mark Reijnders

Snelle levering en uitstekende service!

Correct en snel afhandelen van support verzoek. Persoonlijk contact.

Martijn

Snel verzonden

overzichtelijke pagina

Kees Meijer

vlotte levering

Ineke Lindemans

Er wordt naar de klant geluisterd.

Beste Ineke,
Door een technisch probleem had onze logistieke partner je order niet ontvangen. Dit viel helaas samen met een lagere bezetting van de webwinkel tijdens de vakantieperiode. We hebben de aankoopkosten aan je overgemaakt. Excuses voor deze vertraging.

Louise

De persoonlijke uitleg van het product en de retourservice vind ik prima.

De bereikbaarheid per telefoon was slecht.

peter vd linden

um goede levering

betere info over product.

Beste Ineke,

Onze excuses hiervoor. Er was sprake van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Zoals door u verzocht hebben we het bedrag inmiddels op uw rekening terug gestort. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

M. Ritzema

Snel inspringen op problemen

Website mag wel wat eenvoudiger en overzichtelijker worden gemaakt

A.M. Dijkhuis

Goed verlopen bestelling. Levering zoals aangegeven.

Idee om alternatieve producten aan te bieden bij bekijken van 1 product en aangeven wat de verschillen zijn?
Handleiding: het heeft even geduurd eer ik het magic sim menu op de iPhone 5 (Settings,phone, Sim applications). De handleiding lijkt niet specifiek voor iPhone geschreven.
Menu website klopt niet: Iphone5 adapter bestellen: hier wordt android dual sim aangeboden. (Heel verwarrend)

zant

apparaat werkt niet

Beste heer Van Zant,

Wanneer u ontevreden bent over het product kunt u het kosteloos aan ons retourneren. We vinden het dan ook jammer dat u de kwaliteit van de adapter, waarvan in de markt helaas geen betere merken voorhanden zijn, verward met de service van onze webwinkel.