Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Loes Bastiaansen

Een gouden bruiloft kaart besteld voor mijn ouders. In eerste instantie lukte een en ander niet, na een telefoongesprek werden we zeer goed geholpen en is er een prachtige kaart uit voort gekomen.

Zeer goede en directe telefonische hulp.

Christian

Top kwaliteit, maar verzending liep minder goed

Hele goede kwaliteit, mooi product

Verzending had vertraging en ik werd alleen reactief geïnformeerd

Reactie Made for Moments:

Beste Christian,
Beste Christian,
Bedankt voor je review. Ik ben blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze kwaliteit, maar vind het natuurlijk heel vervelend om te lezen dat de verzending niet goed verlopen is.
Ik ben er even ingedoken en zie dat het om een grootschalig probleem ging, waarbij een container met bestellingen was blijven staan in een terminal van DHL... Super balen, voor ons allemaal! We nemen dit incident uiteraard op met DHL.
Groet, Birre | Made for Moments

Lieke

Mooi product ontvangen, waarvoor dank!
Mooi product ontvangen, waarvoor dank!
Helaas was de levering veel te laat. Schuld lag ws bij DHL, maar het is raadzaam om deze samenwerking extra te controleren, want zo houd je geen tevreden klanten.

Goede kwaliteit
Handige website
Vriendelijke klantenservice !

Samenwerking met DHL

Reactie Made for Moments:

Beste Lieke,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze kwaliteit, website en service.
Ik lees ook je feedback over DHL. Wat super vervelend dat je pakketje...
Beste Lieke,
Ik lees ook je feedback over DHL. Wat super vervelend dat je pakketje te laat geleverd is! We zijn druk bezig met het optimaliseren van onze verzending, zodat je zelf een postaanbieder kunt kiezen :-)
Groet, Birre | Made for Moments

Edmee

Helemaal super.

Prachtige designs die je helemaal kunt personaliseren. De designs kun je zelfs 'opknippen' waardoor je bijvoorbeeld op de achterkant een ander design kan maken dan voorop. Echt helemaal geweldig!

Bibi

Prettige ervaring, tevreden over bestelling

Proefbestelling

Koen

Handig om eigen kaarten te maken en in grote(re) hoeveelheden te bestellen

Levering, het zelf kunnen 'maken' van de kaart

De editor kan nog iets intuïtiever gemaakt worden. Kijk eens naar design tools zoals Whimsical of Figma. Daar kunnen jullie volgens mij prima wat functionaliteit uit lenen :)

Frenk

Bedrijf met prachtig mooie geboortekaartjes, reageert snel op vragen via de mail en telefoon. Hebben aandacht voor de details.

De geboortekaartjes waren prachtig verpakt, kwaliteit vd kaartjes is heel goed

A.

Heel prettig en attent

Persoonlijke aandacht

Shanna

Snelle levering van zowel proefdruk als daadwerkelijke kaarten. Veel keuze mogelijkheden en net wat anders dan de rest.

Mooi papier en veel keuzemogelijkheden om je kaart samen te stellen. Steekt, wat ons betreft, met kop en schouders boven andere aanbieders uit.

Bieke

Super-mooie kaarten en snelle levering! Prachtig! Dank u wel!

Snelle levering! Mooie kwaliteit!