Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Bregje

Hele fijne en warme communicatie als je hulp nodig hebt! Producen snel verzonden en in huis!

Fijne en goede communicatie

Beste Bregje,
Bedankt voor je waardevolle review!
Beste Bregje,
Bedankt voor je waardevolle review!
Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!
Tim
Team Made for Moments

Claudine

Alles gedaan zoals het moest

geleverd op tijd en what you see is what you get,heel goede service

Jan

Top

Snel geregeld

Olivera

Snel, behulpzaam en superproduct!

Snelheid! En betrouwbaarheid. En het gemak van het gehele proces van bewerken, bestellen en proefdruk. Ook het contact was gemakkelijk, snel. Fijn dat we een digitale versie van de uitnodiging... Snelheid! En betrouwbaarheid. En het gemak van het gehele proces van bewerken, bestellen en proefdruk. Ook het contact was gemakkelijk, snel. Fijn dat we een digitale versie van de uitnodiging konden ontvangen.

Charlotte

Mooie trouwkaarten en het personaliseren is erg leuk en makkelijk! Helaas de waren de trouwkaarten niet goed gedrukt waardoor alles opnieuw gedrukt moest worden.

Mooie designs beschikbaar, veel opties.

Beste Charlotte,
Beste Charlotte,
Bedankt voor het delen van je review. Goed te vernemen dat het personaliseren als leuk én gemakkelijk is ervaren. Onze excuses voor de foutieve kaarten, maar fijn te lezen dat we met een herdruk alsnog de kwaliteit hebben mogen leveren waar we voor staan.
Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.

Esme

Mooie kaarten, goede editor

Sina

Super! Trouwuitnodigingen en gastenboek zelf ontworpen. Is heel mooi geworden! Snelle en nette bezorging ook. Jammer dat er geen korting wordt geboden bij het bestellen van grote hoeveelheden. Maar... Super! Trouwuitnodigingen en gastenboek zelf ontworpen. Is heel mooi geworden! Snelle en nette bezorging ook. Jammer dat er geen korting wordt geboden bij het bestellen van grote hoeveelheden. Maar verder top website. Ga hier zekerrr vaker bestellen.

Snelle en nette bezorging

Coralie

Bonne première expérience (naissance), très bonne deuxième expérience (mariage) et bientot une troisième grosse commande pour la naissance de mon fils. :-)

La rapidité et la qualité & les échantillons papiers et couleurs.

Aurelie

Druk twee maal mislukt inkt uitgeveegd op kaartjes

Beste Aurelie,
Wat vervelend te vernemen dat het niet goed is gegaan. We hebben je naar aanleiding hiervan gemaild, omdat we er altijd voor gaan het samen positief af te sluiten.
Wellicht...
Beste Aurelie,
Wellicht dat je de mail niet ontvangen hebt of dat deze in je spambox terecht is gekomen.
Voel je vrij om nog te reageren op de mail, zodat we samen naar jou ervaring bij Made for Moments kunnen kijken.

Sjoerd en Maureen

Zeer klantgerichte makers van prachtige (geboorte)kaartjes!

M4M heeft twee keer heel actief en kosteloos geholpen met het vervullen van onze kaartwensen.
Super om te zien dat zij zelf enthousiast werden van ons enthousiasme en dat er zo een prachtige kaart voor onze zoon Jurre uit is gekomen.

Beste Sjoerd en Maureen,
Bedankt voor het compliment. Fijn dat we voor je klaar hebben mogen staan bij het maken van de geboortekaartjes.
Ook in de toekomst staan we graag weer voor je...
Beste Sjoerd en Maureen,
Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!