Mike Milian

Professioneel en top resultaten!

Archie Verhoog, Van der Maas & Verhoog Advocaten

Wij werken al jaren met Machielsen en voor ons is het heel simpel: wil je echt goede teksten, hoogwaardige vertalingen en ook nog eens een heel plezier contact? Dan ga je naar Machielsen.

Michiel Baumgarten / Animaak

Ik had een vocie over script voor een animatie nodig en die moest precies lang genoeg zijn. Dit heeft Machielsen uitstekend voor mij gedaan.

Podium

Machielsen is al meer dan 10 jaar onze vertaalpartner!

Brasserie Midi

Brasserie Midi laat haat menukaarten altijd vertalen bij Machielsen. vaak sturen we hen de kaarten pas last-minute en zijn we dus op zoek naar een goede vertaling binnen een snelle levertijd. Dit...

3sense Angelique Driessens

Ik laat al mijn vertalingen maken door Machielsen. Het dubbele moedertaal principe werkt fantastisch.

Senne Vic Fashion for Men

Machielsen heeft een effectieve online marketing strategie voor ons gemaakt. We zijn tevreden over de resultaten en blijven samenwerken om onze online positie te versterken!

Stiply

We hebben onze content creatie uitbesteed bij Machielsen. De content is effectief en de samenwerking is relaxed en professioneel.

De IT-jurist

We doen al een aantal jaren zaken met Machielsen en zijn heel tevreden over hun juridische vertaalwerk. We kunnen duidelijk merken dat ze er specialisten voor inzetten.

Nordique B.V.

We hebben een erg leuke samenwerking met Machielsen. De vertalingen worden snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit. Ze kijken kritisch naar wat ze aangeleverd krijgen. Dik tevreden dus!