Ruurd Boboli

Prettig vertaalbureau: accurate vertalingen (ook op vakgebied), ze denken flexibel mee en houden zich aan de afspraken. De service is altijd vriendelijk.

Peter Hager

De mensen bij Machielsen zijn zeer prettig om mee samen te werken. De keuze om content extern laten maken blijft altijd lastig, maar als je het extern wilt doen zou ik zeker Machielsen aanraden.... De mensen bij Machielsen zijn zeer prettig om mee samen te werken. De keuze om content extern laten maken blijft altijd lastig, maar als je het extern wilt doen zou ik zeker Machielsen aanraden. Creativiteit en doorzettingsvermogen voeren hier de boventoon, en je zult niet snel een nee horen op een vraag. Ik heb deze ervaring vooral vanuit de content generatie, en heb nog geen ervaring met het vertaalbureau.

Maarten - Idee101

Wij hebben erg fijne zaken gedaan met Machielsen, ze reageren snel en professioneel. Ze denken creatief mee en komen met eigen oplossingen. Ik heb niks aan te merken op de dienstverlening tot zover.

Wouter / Marketing Groningen

Prima service, fijn contact. Soms even wachten op minder gebruikelijke talen, maar afspraken worden in deze wel nagekomen.

Ze zijn snel, accuraat en leuk om mee samen te werken!

Machielsen levert top services. Op korte termijn diende een zakelijke brief van 4 kantjes te worden vertaald naar het Engels. In eerste instantie werd aangegeven dat de brief binnen 2 a 3 werkdagen... Machielsen levert top services. Op korte termijn diende een zakelijke brief van 4 kantjes te worden vertaald naar het Engels. In eerste instantie werd aangegeven dat de brief binnen 2 a 3 werkdagen vertaald zou zijn maar na te hebben aangegeven de brief al eerder nodig te hebben was de brief de volgende dag al vertaald. Deze flexibiliteit en snelheid wordt erg gewaardeerd.

Kortom de volgende keer zullen we weer van de diensten van Machielsen gebruik maken

De vertalingen zijn van goede kwaliteit maar voor sommige talencombinaties vind ik de wachttijden te lang. Wel een prettig contact.

Djamilla - Uurwerker BV

De samenwerking met Machielsen is heel goed. We leveren onze vertalingen altijd last minute aan en we hebben altijd haast, maar Machielsen heeft nog nooit een deadline gemist. Goede service.

Communicator

Offertes worden snel aangeleverd. Na opdracht worden de teksten meestal binnen 3 dagen vertaald.
Tevreden over de prijs en kwaliteit. Jammer dat er een minimum tarief geldt, zodat korte teksten in verhouding wel
duur zijn. Verder niets dan lof.

Bloemsma+Faassen Accountants en belastingadviseurs

Als accountantsorganisatie corresponderen we regelmatig met buitenlandse klanten en fiscale autoriteiten. Een correcte vertaling van vaak ingewikkelde fiscaal-juridische situaties is dan erg... Als accountantsorganisatie corresponderen we regelmatig met buitenlandse klanten en fiscale autoriteiten. Een correcte vertaling van vaak ingewikkelde fiscaal-juridische situaties is dan erg belangrijk. Machielsen levert dergelijke vertalingen. Als zelfs de Duitse Belastingdienst een compliment geeft over de correctheid van een tekst is dat veelzeggend. En heel belangrijk: Machielsen doet wat ze belooft, en altijd op tijd!