Wouter / Marketing Groningen

Prima service, fijn contact. Soms even wachten op minder gebruikelijke talen, maar afspraken worden in deze wel nagekomen.

Ze zijn snel, accuraat en leuk om mee samen te werken!

Machielsen levert top services. Op korte termijn diende een zakelijke brief van 4 kantjes te worden vertaald naar het Engels. In eerste instantie werd aangegeven dat de brief binnen 2 a 3 werkdagen...

De vertalingen zijn van goede kwaliteit maar voor sommige talencombinaties vind ik de wachttijden te lang. Wel een prettig contact.

Djamilla - Uurwerker BV

De samenwerking met Machielsen is heel goed. We leveren onze vertalingen altijd last minute aan en we hebben altijd haast, maar Machielsen heeft nog nooit een deadline gemist. Goede service.

Communicator

Offertes worden snel aangeleverd. Na opdracht worden de teksten meestal binnen 3 dagen vertaald.
Tevreden over de prijs en kwaliteit. Jammer dat er een minimum tarief geldt, zodat korte...

Bloemsma+Faassen Accountants en belastingadviseurs

Als accountantsorganisatie corresponderen we regelmatig met buitenlandse klanten en fiscale autoriteiten. Een correcte vertaling van vaak ingewikkelde fiscaal-juridische situaties is dan erg...

Simone - Workbrands

Machielsen is een fijn vertaalbureau om mee samen te werken. Ze komen altijd hun afspraken na, de vertalingen zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd.

Ingrid Van der Perren / UNIFY Communications NV

We hebben een erg leuke samenwerking met Machielsen. De vertalingen worden binnen de deadline geleverd en zijn steeds correct vertaald . Wij zijn heel tevreden.

Gerlinde van der Holt van Pro-TIme Broadcast BV

Snelle service. Goede vertalingen met de juiste toon. Altijd voor de deadline geleverd.