DutchChain

Mijn mooiste ervaring met Machielsen is dat ik om 17.55 een stuk ter vertaling instuurde en 's ochtends om 09.00 het stuk vertaald retour had! Nu is dit natuurlijk een uitzondering, maar het geeft... Mijn mooiste ervaring met Machielsen is dat ik om 17.55 een stuk ter vertaling instuurde en 's ochtends om 09.00 het stuk vertaald retour had! Nu is dit natuurlijk een uitzondering, maar het geeft aan dat Machielsen zich altijd inzet de beste service te leveren aan haar klanten.

Magioni Nederland B.V.

Machielsen heeft voor ons meerdere verpakkingen vertaald voor onze exportmarkt. Ze zijn behulpzaam, meedenkend en beschikken over de juiste mensen die onze branche begrijpen. Ze vertalen niet alleen... Machielsen heeft voor ons meerdere verpakkingen vertaald voor onze exportmarkt. Ze zijn behulpzaam, meedenkend en beschikken over de juiste mensen die onze branche begrijpen. Ze vertalen niet alleen woorden, maar houden goed rekening met vakjargon en wetgeving. Ze kunnen snel schakelen en denken altijd in oplossingen.

Ook het contact is vriendelijk en servicegericht!

myHBMcenter

Machielsen heeft onze website geredigeerd en de website, leaflets en promotiemateriaal (boekjes) vertaald naar Engels (UK). De samenwerking is erg fijn, ze zijn betrouwbaar in de afspraken die we... Machielsen heeft onze website geredigeerd en de website, leaflets en promotiemateriaal (boekjes) vertaald naar Engels (UK). De samenwerking is erg fijn, ze zijn betrouwbaar in de afspraken die we maken en in de oplevering van de vertalingen die van een goed kwalitatief niveau zijn. Kortom, we zijn erg tevreden!

Vanja van Guldener - Hotel Miss Blanche

Ik ben erg tevreden over Machielsen; meerdere vertaalopdrachten kwamen netjes vertaald en snel weer retour.
Ook het contact is servicegericht en vriendelijk!

Precies waar ik om vroeg. Dus dat kan niet beter. Of de vertaling 100% is kan ik niet beoordelen. De hele aanpak geeft een goed vertrouwen.

Lorette Faucon

Prima contact gehad. Vriendelijk, accuraat, snel en goede vertalingen!

Michel Koch

Machielsen heeft voor ons enkele technische handleidingen vertaald van het Engels naar het Duits. Binnen 14 dagen hebben ze een handleiding met 2 verbeteringsslagen opgeleverd. Dit alles is vlot en... Machielsen heeft voor ons enkele technische handleidingen vertaald van het Engels naar het Duits. Binnen 14 dagen hebben ze een handleiding met 2 verbeteringsslagen opgeleverd. Dit alles is vlot en efficiënt geregeld. Fijn dat deze professionals ons hebben kunnen helpen.

BhBeugels.nl

Prima contact gehad, teksten waren snel aangeleverd

PRA Health Sciences

Machielsen is een fijne partij om mee samen te werken. Open en helder. Altijd weten ze onze last-minute verzoeken snel en accuraat af te handelen. De kwaliteit is hoog en er wordt altijd goed... Machielsen is een fijne partij om mee samen te werken. Open en helder. Altijd weten ze onze last-minute verzoeken snel en accuraat af te handelen. De kwaliteit is hoog en er wordt altijd goed meegedacht.

NDC mediagroep

Op korte termijn heeft Machielsen naar tevredenheid twee sterke artikelen opgeleverd. Daarnaast hebben ze op eigen initiatief ook nog de teksten van de landingspagina geredigeerd. Machielsen: Leuk... Op korte termijn heeft Machielsen naar tevredenheid twee sterke artikelen opgeleverd. Daarnaast hebben ze op eigen initiatief ook nog de teksten van de landingspagina geredigeerd. Machielsen: Leuk in de omgang en een fijne samenwerkingspartner!