Ingrid Hellinga-Oving (Caraad)

Vertalingen van een uitstekende kwaliteit. Daarbij ook nog eens een leuk en betrokken team! En niet onbelangrijk: snel.

Mood Media

Onlangs een marketing rapport door Machielsen laten vertalen en zij hebben mijn verwachtingen overtroffen!
Wat een fantastisch werk hebben zij geleverd! Ik ben heel blij dat ik Machielsen heb 'gevonden' en ga vanaf nu het (grote) vertaalwerk heerlijk bij hen onderbrengen.

Zeer tevreden met de vertalingen van Machielsen! De communicatie is prettig en vlot. En het allerbelangrijkst, de vertalingen zijn gewoon heel erg goed. Consistente hoge kwaliteit en de precies de... Zeer tevreden met de vertalingen van Machielsen! De communicatie is prettig en vlot. En het allerbelangrijkst, de vertalingen zijn gewoon heel erg goed. Consistente hoge kwaliteit en de precies de toon die jij graag wilt.

Goede en snelle service. Vertaling van technische documenten waren goed gedaan

Froukje - Dizain

Machielsen is een betrouwbaar en snel handelend vertaalbureau waar wij graag mee samen werken. Zeker aan te bevelen!

Machielsen heeft vertalers die ook echt lezen wat ze vertalen :-) En niet alleen woorden vertalen maar ook meedenken over hoe je de boodschap en het bijbehorende gevoel in de andere taal goed... Machielsen heeft vertalers die ook echt lezen wat ze vertalen :-) En niet alleen woorden vertalen maar ook meedenken over hoe je de boodschap en het bijbehorende gevoel in de andere taal goed overbrengt. Dat is fijn, vooral bij blogs en webteksten.

OVM-Group

Goede kwaliteit en een prettige manier van communicatie.

Bedrijf uit Groningen

Vlotte communicatie en een snelle, accurate service.

De Vries c.s. Tax Advisors BV

Machielsen doet regelmatig voor ons complexe fiscaal juridische vertalingen. Erg tevreden. Persoonlijk. Laagdrempelig. En bovenal goed, omdat altijd twee vertalers aan je document werken.

Machielsen is een fijn bureau om mee samen te werken. Ze zijn heel service gericht en meedenkend. Opdrachten komen altijd netjes vertaald en snel weer retour (soms al de volgende dag, heel fijn)!