Bram - Tired of Cancer BV

Voor het eerst werken we met Machielsen samen en het smaakt absoluut naar meer. We hebben ervaringen met andere vertaalbureaus, dit spant de kroon. Adequate en snelle contacten en kwalitatief heel... Voor het eerst werken we met Machielsen samen en het smaakt absoluut naar meer. We hebben ervaringen met andere vertaalbureaus, dit spant de kroon. Adequate en snelle contacten en kwalitatief heel goede vertalingen tegen meer dan redelijke prijs. Aanrader voor andere bedrijven.

Juridische vertaling uitbesteed aan Machielsen. Goede kwaliteit en snelle levering. Prima samenwerking.

Kraamzorg Het Groene Kruis

Altijd blij verrast door de communicatie, snelheid en de geleverde kwaliteit van Machielsen

Stefan Lafontaine / Lafontaine Media

Machielsen is een prettige partij om mee samen te werken. Snelle service voor nette prijzen. De kwaliteit van hun teksten en vertalingen ben ik ook zeker over te spreken!

Judith / Disruptive Orange

Last minute nog even iets laten vertalen! Top kwaliteit.

Appademic

Machielsen heeft onze content geschreven, zeer tevreden.

Lisa van Rens / Ravestein & Zwart

Goede vertalingen, ook van soms lastige teksten (NL>ENG). Fijne samenwerking, medewerkers reageren altijd snel, zijn flexibel en denken met je mee.

Graaco

Goed, snel en accuraat!

Peter van Qviv Video & Animatie

Onze scripts worden altijd prima vertaald en snel aangeleverd. Ze denken mee, ook inhoudelijk! Daarom echt een meerwaarde voor ons als bedrijf.

Omapost

We waren op zeer korte termijn op zoek naar een Duitse en Engelse vertaling van onze Privacyverklaring en Algemene Voorwaarden. Binnen een week was het gepiept!