Max Jongkoen

Ik zag een leuke tweedehandse 7D canon body op Marktplaats en zo kwam ik bij Macca Yellow terecht. Ik werd zeer vriendelijk geholpen. Helaas bleek er achteraf een klein mankement aan de flitser te... Ik zag een leuke tweedehandse 7D canon body op Marktplaats en zo kwam ik bij Macca Yellow terecht. Ik werd zeer vriendelijk geholpen. Helaas bleek er achteraf een klein mankement aan de flitser te zijn. Ik kon vandaag meteen bij Gregory terecht en hij gaf mij een ruilcamera mee en stuurde meteen mijn 7D op voor reparatie. Ik kreeg ook nog de optie geld terug, of omruilen voor een andere camera. Waar vind je op Marktplaats nog zulke eerlijke bedrijven? Kortom als ik iets zoek voor mijn camera ga ik eerst op Marktplaats bij Macca Yellow kijken!

J. Molenaar

Klantvriendelijk, goede kwaliteit van producten en betrouwbaar. Binnen één uur had ik alle informatie die ik moest hebben en kon het de volgende dag ophalen. Ik zou hem zeer aanbevelen!

Reactie Macca Yellow:

Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u nog meer vragen dan kunt u die uiteraard stellen. Wij helpen u graag.

Stones Stylez Studio

Klant vriendelijk, snelle reactie tijd en goede service

Joost Jan

Zeer goede service van Gregory! Nadat er iets mis was met de batterij van mijn Macbook heeft hij 'm bij me opgehaald(!) en direct vervangen. Later heeft hij mij bij de inruil voor een nieuwer... Zeer goede service van Gregory! Nadat er iets mis was met de batterij van mijn Macbook heeft hij 'm bij me opgehaald(!) en direct vervangen. Later heeft hij mij bij de inruil voor een nieuwer exemplaar een flinke korting gegeven. Ook ben ik erg tevreden met de afhandeling en verzending: direct een orderbevestiging, binnen twee dagen in huis, stevig verpakt en met originele doos. Juist de combinatie van professioneel en persoonlijk vind ik erg goed van Macccayellow!

Mac fan

Goede service

Joke

Prima en snelle service. Al voor de tweede maal een goede iPhone gekocht.
Goede service en snelle levering

Ando

- Kwalitatieve producten
- Snelle en heldere communicatie
- Correcte afhandeling

Kortom: mocht ik wat nodig hebben, ik waar ik moet zijn!

Daisy

Kwalitatief goede producten voor een nette prijs! Zeker een aanrader.