Sietse schipper

Op woendagavond een MacBook adapter besteld die donderdag geleverd zou wordenOrderbevestiging via de website en betaling afgerond. Daarna echter niets meer gehoord donderdag een paar keer gemaild en...

Erg jammer hoe dit loop

Beste Sietse,

Excuus voor het ongemak, we hadden een aantal problemen met PostNL waardoor we u niet snel genoeg konden voorzien van de antwoorden die u verdiende. We hebben je bestelling direct naar je opgestuurd en gaan dan ook het product crediteren als u deze niet meer wenst.

Paul Sloot

Geweldige service. Ben goed geholpen bij het vinden van de juiste accu en oplader voor mijn MacBook Pro. Modeljaar was nogal lastig, maar ik heb even gebeld en kreeg direct iemand aan de lijn met...

Bert Pike

Accu voor mijn Macje besteld. Alles was zeer verzorgd verpakt. Mooie doos en schroevendraaiers zaten er ook bij. Althans als je voor de mayerinc accu kiest met extra capaciteit. Inmiddels accu al...

nee

Oenkers

Zeer tevreden! Super service.

Inge

Geen enkele reactie

Uw ervaring

Op donderdagavond een MacBook adapter besteld die vrijdag geleverd zou worden bij Primera. Orderbevestiging via de website en betaling afgerond. Daarna echter niets meer. Op vrijdag meerdere malen gebeld zonder gehoor; ook op emails geen reactie. Het kan natuurlijk zijn dat ik een tikfout in het mailadres heb gemaakt. De adapter was echter ook niet bij Primera. Op zaterdag nog een keer geprobeerd. Niets en bleek de klantenservice dicht. Ik begin ernstig te twijfelen of het wel koosjer is.

Beste mevrouw Oersma,

Dank voor uw reactie. Het spijt ons uw negatieve beoordeling te hebben ontvangen.
Wij hebben het mailverkeer er nog even op nageslagen. Uw mail kwam vrijdagmiddag tegen half 5 bij ons binnen en is derhalve niet meer voor het weekend opgepakt. Dat had wel gemoeten, maar gezien de extreme drukte is dit niet meer gelukt. Onze oprechte excuses daarvoor. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en hebben we u op de hoogte gebracht van wat er is misgegaan.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen dat u desondanks veel plezier van de bestelde producten zult hebben!

Team MacBook-Adapter.nl

Foto PFW

Uitstekend produkt!

Uw ervaring

Het juiste onderdeel was makkelijk te vinden op de website. Ik heb gekozen voor een andere dan de standaard accu, en heb daar geen spijt van! Met deze accu kan ik inderdaad veel langer werken.

Lennart

Opzet stukje van de oplader ging helaas snel kapot. Kreeg binnen tien minuten antwoord op mijn mail en een nieuw opzet stukje is gratis naar mij opgestuurd. Top support, prima producten!

ken ford

CAN NOT READ DUTCH. SEND THIS MESSAGE IN ENGLISH PLEASE

SEND IN ENGLISH

Dear Ken Ford,

Our excuses for sending the Dutch version, it's because the website is Dutch based. I do hope. you're happy with your product.

Kind Regards,
The Macbook-adaper.nl Team

MG Music & Creatives

Prima! Aanrader.

Uw ervaring

Snelle levering. Goed product, doet wat het beloofd.

Yannick

Top kwaliteit

Uw ervaring

Zeer snelle levering en top kwaliteit van de batterij.