Jackie

Niks binnen en niet bereikbaar

Uw ervaring

Woensdag een schroevendraaier set besteld. 2 bevestigingsmails gehad en daar hield het bij op. Er is nog steeds niks aangekomen en ze zijn nergens op bereikbaar (telefoon of mail) ! Klinkt erg als... Woensdag een schroevendraaier set besteld. 2 bevestigingsmails gehad en daar hield het bij op. Er is nog steeds niks aangekomen en ze zijn nergens op bereikbaar (telefoon of mail) ! Klinkt erg als oplichterij.

Gerard Louis Albertina

Verkeerde artikel en geen mailverkeer en geen telefonisch klantvriendelijk

Uw ervaring

ik had ze besteld, maar besef dat verkeerde artikel gekregen, gelijk retour mail gestuurd maar geen reactie, ook met nieuwe artikel gestuurd link erbij. maar kreeg ze niet reactie binnen 1 dag. en... ik had ze besteld, maar besef dat verkeerde artikel gekregen, gelijk retour mail gestuurd maar geen reactie, ook met nieuwe artikel gestuurd link erbij. maar kreeg ze niet reactie binnen 1 dag. en geprobeerd te bellen via teletolk voor doven, er is wel opgenomen, die zegt welkom bij klantenservice en dan krijgen we gelijk opgehangen, er is geprobeerd nog een te bellen, maar hetzelfde als vorig telefoontje.

hoop dat er opgepakt worden... dat is echt klantontvriendelijk!

Beste heer Albertina,
Allereerst, wat vervelend dat er iets is misgegaan. Het spijt ons dat wij telefonisch klaarblijkelijk niet goed bereikbaar waren. Hier gaan we verdere actie op zetten....
Beste heer Albertina,
Ik heb dit verder doorgenomen en zag dat u helaas het verkeerde artikel besteld heeft. Dit kan uiteraard gebeuren. Wij hebben u aangegeven dat u het artikel vanzelfsprekend kan terugsturen voor een terugbetaling en aangeboden u te helpen bij het vinden van het juiste artikel. Helaas kregen we hierop geen reactie meer.
Wij hopen dat het uiteindelijk gelukt is met het vinden van het juiste product voor uw macbook.
Hartelijke groet,
Macbook-adapter.nl

pmr

Slecht laden van een MBpro accu, snel een andere/betere accu gekregen

Uw ervaring

Goede snelle reactie van de leverancier door een andere accu te sturen. Sterk punt is de service gerichte opstelling naar aanleiding van de klacht.
mijn klacht was dat de eerste geleverde accu...
mijn klacht was dat de eerste geleverde accu voor mijn mac een slechte laad karakteristiek had. in plaats van met maximale stroom te laden tot 80-90% en dan terug te schakelen, begint dit al bij 50% vol. hierdoor duurt het 100% laden 6 tot 8 uur wat ik voor laptop gebruik onacceptabel vind.
Naar aanleiding van deze klacht is door mac-ook-accu een nieuwe accu verstuurd. De eerste indruk is dat de laadkarakteristiek van deze accu beter is. laadt met een grotere stroom tot ca 85% en schakelt dan wat terug.
Ik houd het er maar op dat mijn eerste accu een maandagmorgenprodukt was.

Bart

Verantwoordelijkheid nemen niet aan hun besteed! (MacBook-accu.nl)

Uw ervaring

Onlangs een batterij besteld, perfect geplaatst maar er bleek al snel dat mijn MacBook defecten vertoonde (serie nummer verdwenen uit EPROM, batterij management niet in orde, lijnen door beeld... Onlangs een batterij besteld, perfect geplaatst maar er bleek al snel dat mijn MacBook defecten vertoonde (serie nummer verdwenen uit EPROM, batterij management niet in orde, lijnen door beeld enz.)
De enigste oplossing voor hun was een andere batterij op te sturen (wat het probleem niet oploste). Ik heb hun een aantal voorstellen gedaan om dit op te lossen maar ze nemen absoluut geen verantwoordelijkheid. Het is een schande! Ik werk nooit meer met deze dieven met slechte Chinese producten. Mensen let op!

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij het plaatsen van uw accu. Wij bieden altijd e optie om de accu door ons te laten plaatsen. Mocht er dan bij het plaatsen van de accu iets misgaan nemen wij daar uiteraard onze verantwoordelijkheid in. In dit geval heeft u hier niet voor gekozen.
Uiteraard hebben wij u wel meteen een nieuwe accu opgestuurd om te bepalen of het probleem in de accu zelf zat, dit was niet het geval. Uiteindelijk hebben wij u de aankoopkosten voor de accu vergoed.
Wij vinden het erg vervelend dat e.e.a. zo is verlopen.
Bij verdere vragen horen wij het uiteraard graag.
Vriendelijke groet,
Team Macbook-accu.nl

Toch opgelost

Uw ervaring

Na mijn review van hiervoor is er onmiddellijk contact met mij opgenomen en heeft de terugbetaling ook direct plaatsgevonden. Er is snel actie ondernomen en ook via de mail is het contact goed... Na mijn review van hiervoor is er onmiddellijk contact met mij opgenomen en heeft de terugbetaling ook direct plaatsgevonden. Er is snel actie ondernomen en ook via de mail is het contact goed geweest. Al met al viel het dus gelukkig mee en heb ik uiteindelijk toch een goede ervaring gehad van Macbook-adapter.nl. Ik neem hetgeen ik hiervoor zei dus terug

Problemen opgelost

Uw ervaring

Na wat gedoe over mijn retourzending, alles uiteindelijk toch goed en netjes afgehandeld. Prettig mailcontact en snelle reacties. Ondanks dat ik mijn bestelling moest retourneren omdat hij te laat... Na wat gedoe over mijn retourzending, alles uiteindelijk toch goed en netjes afgehandeld. Prettig mailcontact en snelle reacties. Ondanks dat ik mijn bestelling moest retourneren omdat hij te laat kwam (en ik mijn laptop toch echt snel moest kunnen opladen), toch tevreden met de afhandeling van mijn retour

Waar-de-loos, oplichters!

Uw ervaring

Product besteld bij Macbook-Adapter.nl. Indien je iets wilt retourneren is het simpelweg onmogelijk. Het retourproces is raar opgezet, je dient een mail te sturen met alle informatie rondom je... Product besteld bij Macbook-Adapter.nl. Indien je iets wilt retourneren is het simpelweg onmogelijk. Het retourproces is raar opgezet, je dient een mail te sturen met alle informatie rondom je bestelling. Hier komt geen reactie op. Als je telefonisch contact wilt gaat de telefoon 2 minuten over en word er automatisch opgehangen, je krijgt niemand aan de lijn. Retourneren is onmogelijk. Hier niet bestellen, ze zijn niet bereikbaar indien je iets nodig hebt. Waardeloos bedrijf.

Rien van Nieuwenhoven

Garantie afhandeling Macbook accu afhandeling.
Garantie afhandeling Macbook accu afhandeling.
Aan het einde van de garantie termijn toch op een correcte wijze afgehandeld. Omruilen had misschien iets explicieter aan gegeven kunnen worden in de mail dan was het nog vlotter verlopen.

Supera Consulting

Fraude?

Uw ervaring

My battery was not sent, the telephone number given on website does not work...

Beste Supera Consulting,
Beste Supera Consulting,
Helaas is door een verzendfout bij onze bezorger de zending bij ons retourgekomen. Wij hebben vervolgens dezelfde dag nog de zending alsnog aan u verstuurd en deze is de dag erna aangekomen. Wij betreuren het feit dat de zending niet goed verstuurd was. Echter van fraude is in dit geval geen sprake. De accu is uiteindelijk met een dag vertraging juist bezorgd.
Uiteraard betreuren wij de dag vertraging en doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.
Hartelijke groet,
Team macbook-adapter.nl