Macaverf

Thomas

Altijd een snelle levering, en ook altijd snel antwoord via de mail. Goed klantgericht en vriendelijk met een goede service!

Klusdokter

Pas op met andere merken als sikkens te bestellen ik had caparol besteld standaard wit gesealde emmers kon ik niet retourneren dus mijn advies om verder te kijken als u voor een ander merk gaat dan... Pas op met andere merken als sikkens te bestellen ik had caparol besteld standaard wit gesealde emmers kon ik niet retourneren dus mijn advies om verder te kijken als u voor een ander merk gaat dan sikkens

Reactie Macaverf:

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik vind het vervelend dat u de bestelde producten niet kon retourneren maar het door u bestelde product Caporal Capasilan hebben we... Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik vind het vervelend dat u de bestelde producten niet kon retourneren maar het door u bestelde product Caporal Capasilan hebben we niet in onze standaard voorraad, het betreft een product wat niet veel verkocht wordt maar welk we wel kunnen aanbieden aan onze klanten . Dit wordt speciaal voor klanten besteld als we hier een opdracht krijgen via onze webshop. Bij het product staat een levertijd vermeld. En de uitleg van deze vermelding staat bij onze veel gestelde vragen uitgelegd. Alle merken die in onze standaard voorraad in onze winkel aanwezig zijn kunnen geretourneerd worden in ze niet op kleur gemengd zijn. Het betreft niet alleen het merk Sikkens. Wellicht is mijn uitleg tijdens ons telefonisch contact niet duidelijk genoeg geweest waarvoor bij deze mijn excuus.

schouten

Alles is goed verlopen

Een goede en snelle services.

Mijn complimenten!!

Silvia

Goede snelle service!

Mevr. H. de Lange

Snelle levering. Levering te traceren.
Fijne prijs/ kwaliteit verhouding.Prima

John

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van de door mij bestelde verf en de deskundige en klantvriendelijke wijze waarop ik telefonisch te woord werd gestaan.

Goede website en hele snelle service. Goed op de hoogte gehouden van waar en wanneer bestelling is en afgeleverd wordt

Gerrit H. de Boer

Vlotte levering