Macaverf

Onduidelijk in de communicatie. Verfblikken zien er niet als nieuw uit.

Reactie Macaverf:

Beste klant, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat onze communicatie niet duidelijk is. Helaas is onze communicatie pas achteraf gebeurd omdat u producten (op kleur gemengd) heeft... Beste klant, Bedankt voor uw review. U geeft aan dat onze communicatie niet duidelijk is. Helaas is onze communicatie pas achteraf gebeurd omdat u producten (op kleur gemengd) heeft teruggestuurd zonder contact met ons op te nemen. In onze voorwaarden staat duidelijk vermeld dat een retourzending in of na overleg met ons plaats vind . Zoals u telefonisch al aangaf interrumpeert u het anders dan zoals het er vermeld staat. Zonder enig overleg heb ik hier helaas geen invloed op. Verder geeft u nu aan dat onze blikken niet als nieuw uitzien. Tijdens ons telefonisch contact heeft u dit niet te sprake gebracht. De blikken die u heeft retourneert zijn nieuwe blikken . We zijn een erkend Sikkens specialist en krijgen dagelijks nieuwe producten geleverd van Akzo Nobel. Ik kan u verzekeren dat de blikken die wij ontvangen nieuw zijn . Mocht u hieraan twijfelen kunt u altijd contact opnemen met Akzo Nobel en navraag doen . Het is jammer dat u niet tevreden bent , maar ik heb geprobeerd u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Te kolstee

Ik ben zeer tevreden, goed advies gekregen en een zeer goed product

Prima producten tegen de laagste prijs op het internet.

Thomas

Altijd een snelle levering, en ook altijd snel antwoord via de mail. Goed klantgericht en vriendelijk met een goede service!

Klusdokter

Pas op met andere merken als sikkens te bestellen ik had caparol besteld standaard wit gesealde emmers kon ik niet retourneren dus mijn advies om verder te kijken als u voor een ander merk gaat dan... Pas op met andere merken als sikkens te bestellen ik had caparol besteld standaard wit gesealde emmers kon ik niet retourneren dus mijn advies om verder te kijken als u voor een ander merk gaat dan sikkens

Reactie Macaverf:

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik vind het vervelend dat u de bestelde producten niet kon retourneren maar het door u bestelde product Caporal Capasilan hebben we... Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik vind het vervelend dat u de bestelde producten niet kon retourneren maar het door u bestelde product Caporal Capasilan hebben we niet in onze standaard voorraad, het betreft een product wat niet veel verkocht wordt maar welk we wel kunnen aanbieden aan onze klanten . Dit wordt speciaal voor klanten besteld als we hier een opdracht krijgen via onze webshop. Bij het product staat een levertijd vermeld. En de uitleg van deze vermelding staat bij onze veel gestelde vragen uitgelegd. Alle merken die in onze standaard voorraad in onze winkel aanwezig zijn kunnen geretourneerd worden in ze niet op kleur gemengd zijn. Het betreft niet alleen het merk Sikkens. Wellicht is mijn uitleg tijdens ons telefonisch contact niet duidelijk genoeg geweest waarvoor bij deze mijn excuus.

schouten

Alles is goed verlopen

Een goede en snelle services.

Mijn complimenten!!

Silvia

Goede snelle service!

Mevr. H. de Lange

Snelle levering. Levering te traceren.
Fijne prijs/ kwaliteit verhouding.Prima