Macaverf

J.M. van de Ven

Correcte en snelle leveringen

Benno Wormgoor

Goede en goedkope merkverf. Kwam een dag later dan beloofd.

Kees Graswinckel

De bestelde verf (waterbasis) bleek ergens bij postnl zijn blijven hangen. Ik kreeg een nabestelling die snel kwam. Helaas was dat de verkeerde verf (terpentinebasis). Uiteindelijk kreeg ik snel de... De bestelde verf (waterbasis) bleek ergens bij postnl zijn blijven hangen. Ik kreeg een nabestelling die snel kwam. Helaas was dat de verkeerde verf (terpentinebasis). Uiteindelijk kreeg ik snel de goede bestelde verf. Ik mocht de verkeerde verf houden. Helaas ging er veel fout, maar alles is toch goed gekomen na vriendelijk overleg via de telefoon. Verder geen kwaad woord. Is goed opgelost.

Jolanda van Bossum

Voor 4 uur besteld, morgen in huis ging niet op ( donderdag in de ochtend besteld en zaterdag middag geleverd) kreeg ook geen track en trace. Dit was teleurstellend omdat ik moest verven op mijn... Voor 4 uur besteld, morgen in huis ging niet op ( donderdag in de ochtend besteld en zaterdag middag geleverd) kreeg ook geen track en trace. Dit was teleurstellend omdat ik moest verven op mijn vrije dagen en zo niet door kon.Verf verf goed verpakt, maar met andere organisatie op de doos.

Aart de Zeeuw

Goede ervaring met Macaverf. Bestellen, betalen en de volgende dag de verf in huis!

M.G.M. Loos

Zeer positief. Ik wilde nadat ik al besteld had nog iets veranderd zien in mijn bestelling. Gemaild en het kwam prima voor elkaar!

A, Wezeman

Snelle verzending en zeer goed verpakt. Een aanrader!

E Fokke

Snel bezorgd en stukken goedkoper dan de gamma of karwei voor het zelfde merk flexa ik heb er twee voor de prijs van een top