Macaverf

Uitstekend, op de website is duidelijke uitleg en ze zijn ook nog telefonisch te bereiken. Vakmensen

Coen Boudesteijn

Macaverf levert top verf en alles wat nodig is voor professioneel schilderwerk. Kwaliteit zit in de details!
Altijd met een werkdag geleverd.

Peter Chan

Het bedrijf heeft goeie prijzen, maar hun aanpak met klanten valt te betwijfelen.
Ik heb een product bestelt van over de 50 euro en zou dit gratis verzonden gekregen hebben. Dus dat betekent dat het bedrijf opdraait voor de verzendkosten.
Ik kom net te laat achter (10min) dat ik dit niet nodig meer heb en probeer te bellen om te annuleren. Ik krijg te horen dat ik het product niet kan wijgeren om te laten retourneren bij hun pakketbezorgbedrijf en kan het beste in persoon terug brengen naar de zaak.

Ik breng dit product dus terug en krijg 52 euro terug i.p.v. 58.95, zonder enige uitleg. Volgende dag bekeek ik mijn bonnen en kom daarachter. Ik ga terug naar de zaak om dit te bespreken en om iets nieuws te halen. Blijkbaar moet de klant voor de verzendkosten opdraaien terwijl er duidelijk 'gratis' staat bij verzendkosten. De koppel die deze zaak runt gaven mij geen gelijk. Ze probeerde mij schuldig te laten voelen door te zeggen dat ik het annuleer net op het moment dat het pakketje op weg was, maar wat kan ik hieraan doen? Ik heb mijn best gedaan om het zo snel mogelijk te annuleren.
Uiteindelijk kwamen ze mij tegemoet....de helft van de verzendkosten....
De discussie was erg onprettig en ik vind ook dat als bedrijf je voor de verzendkosten moet opdraaien, al helemaal als het bedrijf adverteert dat verzendkosten gratis zijn boven de 50 euro.
Als bedrijf moeten ze denken aan hun klanten.

Reactie Macaverf:

Beste klant, Het is niet makkelijk om op deze review te reageren als verkoper. Uw heeft uw ongerief hier duidelijk verwoord, wat u recht is. Het hele proces verkoop en retour brengen van uw... Beste klant, Het is niet makkelijk om op deze review te reageren als verkoper. Uw heeft uw ongerief hier duidelijk verwoord, wat u recht is. Het hele proces verkoop en retour brengen van uw product is toch wel iets genuanceerder gebeurd dan hier beschreven. Maar een review is niet de juiste weg om dit verder te bespreken. Wat ik wel wil vermelden is dat buiten de retour ontvangen verzendkosten u een nieuw product heeft gekocht en wij u dit product met een korting hebben verkocht. Ons inziens zijn we door deze korting u tegemoet gekomen . Carla van Macaverf.nl

fam. van Wanrooij

Verf besteld bij Macaverf .
Bij levering bleek de deksel gescheurd te zijn waardoor de emmer gelekt had.
Contact opgenomen met klantenservice van Macaverf .
Zij vonden dit heel...
Verf besteld bij Macaverf .
Bij levering bleek de deksel gescheurd te zijn waardoor de emmer gelekt had.
Contact opgenomen met klantenservice van Macaverf .
Zij vonden dit heel vervelend en hebben direct nieuwe verf opgestuurd naar ons.
Dat noemen we nog eens service .

Bedankt Macaverf

Chris

Hele nette en makkelijke site.
Heel snel met goed advies!
Snelle levering.

Peter

Alweer kwaliteitsverf gekocht bij Macaverf. Ook nu weer eenvoudig de verf geselekteerd, betaald en volgende dag geleverd. Graag tot de volgende keer.

Snelle verzending en duidelijke communicatie

Verf is prima in orde. Echter de bezorging bij de buren is niet gewenst.
We konden geen track and trace volgen.

Reactie Macaverf:

Beste Klant, Bedankt voor uw review. Wanneer u geen levering bij uw buren wilt kunt u dat in het veld opmerkingen vermelden dan vermelden dat bij de vervoerder op de adressticker. Helaas was... Beste Klant, Bedankt voor uw review. Wanneer u geen levering bij uw buren wilt kunt u dat in het veld opmerkingen vermelden dan vermelden dat bij de vervoerder op de adressticker. Helaas was dit niet vermeld. De vervoerder die wij gebruiken voor verzending van emmers hebben helaas geen tijdsvermelding in hun track&trace systeem . Hier hebben wij helaas geen invloed op.