Macaverf

A.Brilman

We zijn erg tevreden over de bestelde Sikkensverf. Snelle levering, niet duur en goede telefonische bereikbaarheid.

Mariëlle van den Bosch

De Fitex bootlak is echt een aanrader

Johannes Schutterd

Top dat gratis verzending op sikkens producten

Marco Jansen

Die vrouw wat er werkt echt super!!... Zeer behulpzaam met alle vragen die ik had.

EB

Adverteert met prima prijzen voor Sigma S2U Nova satin, maar kan de bestelling niet leveren: 'We hebben en krijgen de basiskleur niet meer. Wegens overname.' , was het telefonische argument. Op de... Adverteert met prima prijzen voor Sigma S2U Nova satin, maar kan de bestelling niet leveren: 'We hebben en krijgen de basiskleur niet meer. Wegens overname.' , was het telefonische argument. Op de website is er niets over te vinden. Hier klopt iets niet. Betaling is gelukkig inmiddels teruggestort.

Reactie Macaverf:

Beste klant, Bedank voor uw review. Het klopt inderdaad de we uw product niet meer konden leveren . Onze winkel en webshop is verkocht aan De Voordeelmarkt . Door de overname zijn een... Beste klant, Bedank voor uw review. Het klopt inderdaad de we uw product niet meer konden leveren . Onze winkel en webshop is verkocht aan De Voordeelmarkt . Door de overname zijn een aantal producten momenteel niet meer leverbaar waaronder het product wat u helaas nodig had. De advertenties zullen door de nieuwe eigenaar worden aangepast . Ons excuus voor het ongemak Carla van Macaverf.nl

Hans van Dam

Goed advies en snelle levering en goede prijs.

Fast delivery, good price.
But they sent me the wrong type of the roller; I tried with it, it also works fine for me, so I didn't say anything.

C. In het Panhuis

Diverse keren verf besteld en altijd prima afgehandeld. Scherpe prijzen voor Sikkens producten

Fam. van Lanen

We hebben snel kunnen bestellen en en het werd ook snel geleverd. We werden vooraf gebeld dat de kleur misschien 0,3 procent kon afwijken. Dit vond ik wel heel netjes.