Macaverf

Hans Dozy

Zeer tevreden

Trudy Jongbloed

Prima, altijd vriendelijk als ik telefoneer

Kees Van der Putten

Ik ben erg te spreken. Ik had witte lak besteld en voordat ik iets had ontvangen werd ik gebeld dat er een etikettenwissel was geweest waardoor een pot Rose verf naar mij werd toegestuurd. De Rose... Ik ben erg te spreken. Ik had witte lak besteld en voordat ik iets had ontvangen werd ik gebeld dat er een etikettenwissel was geweest waardoor een pot Rose verf naar mij werd toegestuurd. De Rose verf mocht ik houden en de bestelde witte verf ontving ik de volgende dag. Keurig netjes opgelost!

J.J. Waninge

Snelle service en een goede prijs

H.J. Groters

Perfect geregeld

chwm Ruijzenaars

Ik heb al enkele jaren een heel fijn contact met macaverf.
Spullen worden op tijd afgeleverd.
Ik heb al diversen adressen doorgespeeld,en zal het blijven doen.

Raymond Weber

Correcte en snelle levering

Carlo Magnano

Top! Woensdag verf besteld, donderdag ontvangen. Super prijs, steeds via de mail op de hoogte van bestel- en leverproces, verpakking prima. Zoals je hoopt dat het gaat!

Lisette Neijts

Had 6 blikjes verf besteld en betaald maar werd al vlot gebeld dat er nog maar 3 op voorraad waren. Bestelling aangepast en verschil snel terug ontvangen. Top service!

Arjan Versteeg

Aankoop prima verlopen.
Onbekende vervoerder. Aflevering duurde wat langer wat mogelijk ook door de hele corona geschiedenis zou kunnen komen.
Emmer muurverf alleen deksel dichtgeplakt een...
Aankoop prima verlopen.
Emmer muurverf alleen deksel dichtgeplakt een zonder verdere verpakking verstuurd.
Op zich hierdoor geen onnodig verpakkingsmateriaal maar komt toch vreemd over.
Informatie over verzenden prima in orde