Macaverf

Jaap Alting

Top ! Vooral dat je binnen 1 minuut gebeld wordt als je eerste bestelking niet helemaal correct is (kleur vergeten aan te geven)

A van Buren

Had verf nodig, bepaalde kleur, niet meer leverbaar bij de grote zaken

toine vinken

Eigenlijk hebben wij het over 2 zaken .
-De prijs/kwaliteit.
-De levering.
Eigenlijk hebben wij het over 2 zaken .
-De prijs/kwaliteit.
-De levering.
Was dramatisch. Afgesproken leverdata werden niet nagekomen terwijl op de site stond voor 16.00 uur besteld volgende werkdag in huis. Geplande werkzaamheden konden zodoende niet worden uitgevoerd.
Verder : zou U dit bedrijf aanbevelen. Ja en nee. Mogelijkheid staat niet in vragenlijst.

jan hoeffnagel

Vakkundig en snel!

Hans Dozy

Zeer tevreden

Trudy Jongbloed

Prima, altijd vriendelijk als ik telefoneer

Kees Van der Putten

Ik ben erg te spreken. Ik had witte lak besteld en voordat ik iets had ontvangen werd ik gebeld dat er een etikettenwissel was geweest waardoor een pot Rose verf naar mij werd toegestuurd. De Rose... Ik ben erg te spreken. Ik had witte lak besteld en voordat ik iets had ontvangen werd ik gebeld dat er een etikettenwissel was geweest waardoor een pot Rose verf naar mij werd toegestuurd. De Rose verf mocht ik houden en de bestelde witte verf ontving ik de volgende dag. Keurig netjes opgelost!

J.J. Waninge

Snelle service en een goede prijs