Macaverf

De koning

Super vriendelijke service - dame dacht heel goed mee

Frans v Berlo

Goede service

Yvonne Hereijgers

Na de bestelling kwam er geen bevestiging per mail of via andere weg. Dat is bij webshop tegenwoordig wel gebruikelijk. Omdat er bij mij twijfels ontstonden ben ik op internet gaan kijken en bleek... Na de bestelling kwam er geen bevestiging per mail of via andere weg. Dat is bij webshop tegenwoordig wel gebruikelijk. Omdat er bij mij twijfels ontstonden ben ik op internet gaan kijken en bleek de domeinnaam te koop te staan. Opgelicht, dacht ik toen. Na een telefoontje werd mij beloofd dat de bestelling gewoon in behandeling was. Dit werd bevestigd met de snelle levering van de verf. Niets aan de hand dus. Maar voor een goede service en betrouwbaar image raad ik aan toch iets aan de bestelprocedure te doen. Een automatische bevestiging sturen na betaling zou heel fijn zijn.

Corien Deetman

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen!
En echt goedkoop!

Janneke van Kesteren

Goede website, snelle levering, scherpe prijs!

Jan de Jong

Prima product. Goede reactie van de klantenservice

Gerard Woddema

Super bedrijf snelle levering

Tony Ottenhof

Prima en voordeliger dan de meeste andere winkels
Snelle levering !

H. Smallenburg

Heel erg goed. Ik kon de gewenste verf van Flexa in mijn woonplaats niet meer kopen. Zo kwam ik via internet bij Macaverf. Hele aantrekkelijke prijzen. Goede service. Meteen bevestigingsmail, kort... Heel erg goed. Ik kon de gewenste verf van Flexa in mijn woonplaats niet meer kopen. Zo kwam ik via internet bij Macaverf. Hele aantrekkelijke prijzen. Goede service. Meteen bevestigingsmail, kort daarna mail dat mijn bestelling verwerkt werd en de volgende ochtend stond het voor de deur.