De Leerboom

Swan Short Stay

Goede ervaring

juiste adviezen, correct

Jin Shin healing

Prima oplossingen tot zover. Vervanging harddisk voor IMac, daarna razendsnel. Ook Wifi problemen met laptop goed opgelost. Synchronisatie tussen Imac en Macbook perfect aangepakt.

Perfect georganiseerd, strikt op tijd en adequaat handelend met heel goed inzicht in de werking van alle Mac producten. Prettig contact.

Flying Scissors

Erg prettig contact met Sander gehad over mijn Mac ?. Ik als halve computer analfabeet ben weer een heel stuk op weggeholpen.

Vriendelijk, meedenkend, oplossend, reëel, behulpzaam.

ISK Marketing Communicatie

Mac hulp nu heeft enorm klantvriendelijke adviseurs, die je door het hele proces en elke vraag heen helpen. De adviseurs zijn professioneel en integer en dat werkt enorm prettig.

Professioneel, klantvriendelijk en integer

Edwin

Opsporen en oplossen van een virus op m'n nieuwe Macbook

Je weet gewoon dat ze het gaan oplossen. Uiteindelijk zat het tegen en duurde het langer maar werd slechts een deel van de tijd in rekening gebracht.

I. Kiesje

Een prima bedrijf, zeer professioneel, hart voor de zaak, deskundigheid, je bent geen nummer maar een gewaardeerde klant!!

Professionaliteit. dus, deskundigheid, vriendelijk, eerlijk, humor ziet ook andere , onderliggende problemen niet over het hoofd, kortom super tevreden!

Vente

Vriendelijk en professioneel

Denken mee en hebben veel kennis.

Keuning

Ik ben uitstekend geholpen!

Heel snel!

Reactie Mac hulp .nu:

Bedankt voor de beoordeling!

Leerprikkels

Wat fijn om iemand in huis te halen met zoveel verstand van zaken. Netjes en vlot geholpen.

Meedenken in oplossingen en aanpassingen. Snelheid waarmee je antwoord krijgt op je wensen en vragen.