R. Gürses

Ik ben heel fijn geholpen.

Goede service, ze gaan door tot het probleem echt is opgelost.

Mac hull nu

I can only recommend! On time,helpful and very Polite ( not so rude like the Appel shop Amsterdam)

professional

MediLink

Uitstekend

Goede en snelle service. Probleem opgelost!

mac hulp Amsterdam

Moeizaam ,vooral de afwikkeling de rekening is niet leesbaar ,extreem kleine lettertjes ,vergroten gaat niet (dubbelklik) openen ook niet heb naar Max Snooydijk gemaild maar geeft geen antwoord, heb... Moeizaam ,vooral de afwikkeling de rekening is niet leesbaar ,extreem kleine lettertjes ,vergroten gaat niet (dubbelklik) openen ook niet heb naar Max Snooydijk gemaild maar geeft geen antwoord, heb om11:19 gebeld 17 dec 2020 ) en nu is het wachten op reactie, verder wist Snootdijk niet een oplossing voor het installeren van nieuw wachtwoord, nadat de bekende methode niet werkte.hij verwees mij naar de AMAC store ,die mij weer doorverwees naar Apple hulp, vanwaar je een dure telefoonlijn terecht komt. waardeloos advies dus. al met al lukt het nog steeds niet de rekening te lezen of te betalen.

Vroeger wel.

Reactie Mac hulp .nu:

Dag Marcel,
Dank voor je beoordeling. Gelukkig hebben we telefonisch de punten nog even samen kunnen bespreken. Hopelijk tot een volgende keer!
Mvg,
Sander

BK Spirituele Academie Amsterdam

Makkelijk bereikbaar, online reserveren, klantvriendelijk betalen

deskundig, geduldig en vriendelijk

joanna

snel accuraat behulpzaam

@rjo

Via de website contact gemaakt daarna een mail gekregen over datum van hulpafspraak

Snelle en vakkundige hulp

Pieter Buikstra

Adequate hulp

Goede diagnose

gjlambrechts

Zeer goede ervaringen

vriendelijk, geduldig en deskundige medewerkers

InnerXPower

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Mac Hulp en een raad het iedereen aan; helaas bleek mijn scherm echt stuk te zijn, echter de heldere uitleg en vooral de inzet om jouw probleem op te lossen... Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Mac Hulp en een raad het iedereen aan; helaas bleek mijn scherm echt stuk te zijn, echter de heldere uitleg en vooral de inzet om jouw probleem op te lossen maakt deze support een aanrader

Klantgerichtheid; heldere uitleg en eerlijkheid