Société jourdain

Deskundige hulp, klantvriendelijk , al jaren redders in nood

Deskundig, klantvriendelijk ,

Kant & Claire

Zeer goede ervaring, echt aan te bevelen.

rustig, profesioneel, denkt met je mee.

Nanette de Kool

Fijn contact, goede hulp, altijd aardig :)

Komt afspraken altijd na, behulpzaam en kundig

Mirjam en Dick Gilles

Effectief

vinden altijd een oplossing

Charlotte

Sander heeft mij super geholpen toen ik tegen de grenzen van mijn overvolle macbook aanliep. Stapsgewijs hebben we alles in de cloud gezet, allerlei 'troep' van mijn laptop gehaald en time machine... Sander heeft mij super geholpen toen ik tegen de grenzen van mijn overvolle macbook aanliep. Stapsgewijs hebben we alles in de cloud gezet, allerlei 'troep' van mijn laptop gehaald en time machine geïnstalleerd. Nu kan ik weer goed verder met mijn macbook!

Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, professioneel

Van Zijp (Den haag)

Zeer duidelijke uitleg,klantvriendelijk Beter dan de Apple service zelf.

Doelgericht en vriendelijk

Tjalling Dijkstra / Horecalife

Top bedrijf

Kundig!

Huub Bierman, Bureau Crystal

Goede uitleg, helder en rustige uitleg. Kan goed schakelen naar niveau van gebruiker en dan toelichting geven.

Duidelijk, rustig, deskundig en goed luisteren

De Leerboom, centrum voor leerbegeleiding Amsterdam

Mijn ervaringen met Mac hulp zijn zeer goed. Kan met al mijn vragen bij hun terecht.

Persoonlijk.

Eugene van Veldhoven

Prettig contact en duidelijke uitleg.

Degene die mij hielp paste zich aan aan mijn begripsniveau. Ik kreeg ook enkele belangrijke tips die niet te maken hadden met mijn vragen, maar waar ik wel bij voorbaat ben. In 1.00 uur tijd veel... Degene die mij hielp paste zich aan aan mijn begripsniveau. Ik kreeg ook enkele belangrijke tips die niet te maken hadden met mijn vragen, maar waar ik wel bij voorbaat ben. In 1.00 uur tijd veel gedaan…