Talent United

Heel goed!

verstand van zaken, snel bereikbaar en lost problemen snel op

Margo Rademakers

Aardige klantbenadering maar....
Aardige klantbenadering maar....
Ook zwakke punten: naast de Cloud installatie ook vraag mbt opslag-ruimte. Dat hadden wij + Sander dachten te kiezen voor 50 GB. Dat resulteerde in een voortdurende waarschuwing dat dit te weinig was. Ik heb toen maar besloten om voor meer te gaan: 200GB. Dat heb ik toen maar gedaan, omdat jullie tarieven daarvoor te hoog zijn, in mijn geval.

Zie boven, sorry

leoni

Uitermate vriendelijk, bescheiden en kundig!
(weet niet welke kleur sterren een 10 zijn maar dat is wel mijn waardering.

kennis, rust, vertrouwen, eerlijkheid en geen poespas

Martine - Creative Travel

Zoals altijd voelt het contact vertrouwd en is er veel knowhow aanwezig! Dank je Sander!

Rustig, vriendelijk en veel know how

Tjerk Ridder

Snelle, vriendelijke en professioneel advies of het nu gaat om je Macbook, iPhone of andere Apple lidmaatschap

Persoonlijk, vriendelijk, snel en vakkundig

Monique Snijder Future Care

Super!

Probleem snel opgelost, erg blij mee!

Sjoukje

Prettig en vlot

Helder en duidelijk

R.Oudshoorn

Erg goed

de rust en aandacht

Annemarie Oerlemans

MacHulp heeft mij heel erg goed geholpen met het oplossen van de problemen op mijn Mac.

MacHulp reageert snel en adequaat, lost de problemen goed op tegen een redelijk tarief.

Hilde nijman

Heel rustig werd mijn probleem benaderd. Terwijl ik zelf er helemaal zenuwachtig van was.

Ik vind het fijn dat door de benadering van Sander ik niet het gevoel kreeg dat ik heel dom was.