Goed bedrijf komen afspraken na en optijd.

hebben verstand van Apple producten

Francien

Zeer prettige ervaring. Waarbij niet alleen kundig gehandeld werd. Het was vooral ook heel efficiënt en gezellig.

- Snelheid waarmee het probleem wordt opgelost.
- Vriendelijkheid
- Stiptheid
- Zelfs overige problemen - die niet van te voren door mij zijn aangegeven - werden opgelost

BakkerWerkt

Ik ben heel blij met de diensten van Mac hulp. Ze reageren snel en hebben verstand van zaken.

De snelle en persoonlijke aanpak.

IJ-home Woningfotografie en Video

Tot twee maal toe hulp gehad met het verbeteren van computer functionaliteit. Mac Hulp heeft gedegen kennis van zaken en dat geeft mij het gevoel dat ik met kleine en grotere computer problemen... Tot twee maal toe hulp gehad met het verbeteren van computer functionaliteit. Mac Hulp heeft gedegen kennis van zaken en dat geeft mij het gevoel dat ik met kleine en grotere computer problemen terecht kan.
Helaas blijft altijd het probleem bestaan dat soms een deel van de problemen software gericht is en dus ook niet-Apple software, zoals Lightroom van Adobe. Maar ook daar is bij Mc Hulp enigszins kennis van in huis.

Benaderbaarheid, snelheid, oplossingsgerichtheid, kennis van zaken

Sander heeft mij geholpen om verdwenen foto's terug te vinden. In Apple-taal heet dat de fotobibliotheek herstellen. Verder heeft hij mij geholpen om een goede back-up te maken en duidelijke uitleg... Sander heeft mij geholpen om verdwenen foto's terug te vinden. In Apple-taal heet dat de fotobibliotheek herstellen. Verder heeft hij mij geholpen om een goede back-up te maken en duidelijke uitleg gegeven over hardware, software en structuur.

Sterke punten: zorgvuldige communicatie over de probleemoplossing, heldere uitleg in gewone-mensentaal, klant wordt meegenomen in het proces. Alles gaat snel, vriendelijk en volgens afspraak. Top!

Chambres d'Amis

In een woord geweldig, ik had een logge kar met ezel en heb nu een flitsende Alfa Romeo

Persoonlijk, snel en kennis van zaken in alle opzichten

Heel positief

Snel een afspraak digitaal in kunnen plannen.
De rust en adequaatheid van Frank
Probleem was opgelost

Prima meegedacht snel en doeltreffend

Rosa

Heel tevreden

Snel, behulpzaam en meteen de goede oplossing!

joanna

Uitstekend