Société jourdain

Mac hulp amsterdam is een super team, heel kundig, lossen alle problemen op en zijn ook nog eens te aardig - ik ben heel blij met ze!

Denken mee, zijn heel flexibel, altijd bereikbaar, super klantvriendelijk

Jolanda

Geweldig geholpen door Frank: vriendelijk en professioneel! Alle problemen met iPhoto zijn opgelost.

Flx

Mijn macbook pro liep vast na een valpartij. MacHulp Utrecht heeft het probleem kundig gefixt.

Kundig, snel.

Heel goed geholpen, mijn Mac heeft weer ruim voldoende schijfruimte nadat Sander het Outlook probleem had opgelost.

Proactief, meedenken, luisteren, stapje verder denken.

Sander Portis

Ik had wat problemen met het synchroniseren van alle apparatuur en hiervoor een afspraak met Sander de Waal gemaakt.
De afspraak aan huis was snel gemaakt en in korte tijd waren alle issues...
De afspraak aan huis was snel gemaakt en in korte tijd waren alle issues naar tevredenheid opgelost. Klasse!

Deskundigheid van personeel en snelheid waarmee een probleem opgelost wordt.

Mijn ervaring kun je omschrijven als “UITSTEKEND”

Betreffende “hulpverlener” was zeer geïnteresseerd, een uitstekend luisteraar en leraar en heeft in no time mijn Apple problemen opgelost.

Tamar

Zeer snelle en adequate hulpverlening.

zeer service gericht, snel en zeer prettig in de communicatie

mevrouw pak

Snelle service gehaald en gebracht in 2 dagen, Op de plek teruggezet en laten zien wat er gedaan was! en vriendelijk en meedenkend en mijn apple voelt als nieuw🤗

Grootendorst Woerden

Perfect en snel geregeld. SSD die toch niet defect bleek dus ook niet vervangen. Zo hoort dat. Ga zo door!

Eerlijkheid staat voorop!

Lindsay Gaserop

Top! Frank is vriendelijk en behulpzaam. Lekker snel ook.