academia aemstel bv

Afgelopen twee jaar een aantal keren gebruik gemaakt van Machulp.nl voor het oplossen van problemen met email, iCloud, malware en het maken van backups.

Denken erg goed mee. Zeer to the point, weten waar ze het over hebben, praktische aanpak en problemen snel opgelost.

Reactie Mac hulp .nu:

Fijn dat onze service bevalt!

Rein Jelle Terpstra

Heel goed!

professioneel en zorgvuldig

Brinkman Fine Real Estate

My experience has always been positive with MacHulp. I appreciate, now, how your system works and find it to be a perfectly great tool when needing Mac help.

As stated above. And the service from both Sander and Max is always friendly and attentive.

Reactie Mac hulp .nu:

Thanks for the positive words!

Mark van der Veer, Elevante.

Zeer positief! Voor de 2e keer hulp gekregen. Dit keer op afstand via een computerverbinding. Ik had problemen met de instellingen van diverse mailaccounts op laptop, iPhone en iPad. Ik ben heel... Zeer positief! Voor de 2e keer hulp gekregen. Dit keer op afstand via een computerverbinding. Ik had problemen met de instellingen van diverse mailaccounts op laptop, iPhone en iPad. Ik ben heel goed en rustig geholpen.

Goed persoonlijk contact.

Reactie Mac hulp .nu:

Persoonlijk contact is in onze ogen inderdaad de belangrijkste aanpak!

Klerkx Art Agency

Zeer goed

prettige communicatie

Reactie Mac hulp .nu:

Dank voor de beoordeling!

Woordvoerders Etc.

Steun en toeverlaat bij problemen met Apple producten

Deskundig, betrouwbaar, klantvreindelijk

Dank Peter!

Rebel Content Company

Snelle soepele hulp. Zelfs nadat ik achteraf nog wat problemen ondervond, na herinstallatie van mn besturingssysteem is dit netjes afgehandeld. Heel fijn en supersnel. Top!

makkelijke tips en moeiteloze oplossingen

We geven niet snel op!

C-Legal

Erg goed en snel

Hands down support

Joop

Snel en vakkundig

Vriendelijk

Joëlle | Bladergoud.nl

Fijne, duidelijke en rustige uitleg via de telefoon over wat ik kan doen om mijn iMac weer sneller te krijgen.

Transparant en niet 'verkoperig', rustige uitleg

Reactie Mac hulp .nu:

Bedankt voor de prettige woorden!!