sjaak roodenburg

De inhoud van een groot deel van de mailbox op mijn computer was op raadselachtige wijze terechtgekomen in de boxen van de provider en het lukte me niet de berichten terug te krijgen

Makkelijk een afspraak te maken en de hulp werd verleend door iemand die goed luisterde en snel met een adequate oplossing kwam

N. Stanton

Goed en snel geholpen

snel, helder en vriendelijk

Johan van der Kooij

Machulp.nu heeft mij geholpen om probleem met emailaccount en trage computer op te lossen

to the point, duidelijke aanpak, oplossingsgericht.

Irene

Top! Mijn oude Mac weer als nieuw. Super vriendelijk en behulpzaam.

Professioneel, vriendelijk, denken mee en nemen de tijd.

Patty Pontier

Heel goed advies van Sander om een flash drive in m’n Mac te installeren. Hij is sneller dan toen ik m kocht.

Zeer prettige service. En nog 5 jaar garantie ook!

M. Schuringa

Goed. Creatieve oplossing gevonden voor een onduidelijk wifi probleem.

Net zo lang volhouden en uitproberen tot er een werkbare oplossing was. Zonder merkbare stress.

Hilde

Nuchter, geduldig en duidelijk

kijkt mee, ik had problemen met het organiseren van foto's in combinatie met een time capsule, iCloud etc. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Max is heel nuchter en heeft het duidelijk... kijkt mee, ik had problemen met het organiseren van foto's in combinatie met een time capsule, iCloud etc. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Max is heel nuchter en heeft het duidelijk uitgelegd. Hij kijkt even mee op het scherm en legt uit wat hij doet. Ik vond het ook fijn dat hij wat dingen uit klikte die niemand gebruikt.

Particulier

Snelle en prima hulp

Snel en duidelijk

Detmar Bewindvoeringen

Prima service

betrouwbaar en persoonlijk

Reactie Mac hulp .nu:

Dank je voor de beoordeling!

Bouke de Vries

Behulpzaam en kundig

Goede service

Reactie Mac hulp .nu:

Hoe meer 10en hoe beter! :)