Patty Pontier

Heel goed advies van Sander om een flash drive in m’n Mac te installeren. Hij is sneller dan toen ik m kocht.

Zeer prettige service. En nog 5 jaar garantie ook!

M. Schuringa

Goed. Creatieve oplossing gevonden voor een onduidelijk wifi probleem.

Net zo lang volhouden en uitproberen tot er een werkbare oplossing was. Zonder merkbare stress.

Hilde

Nuchter, geduldig en duidelijk

kijkt mee, ik had problemen met het organiseren van foto's in combinatie met een time capsule, iCloud etc. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Max is heel nuchter en heeft het duidelijk... kijkt mee, ik had problemen met het organiseren van foto's in combinatie met een time capsule, iCloud etc. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Max is heel nuchter en heeft het duidelijk uitgelegd. Hij kijkt even mee op het scherm en legt uit wat hij doet. Ik vond het ook fijn dat hij wat dingen uit klikte die niemand gebruikt.

Particulier

Snelle en prima hulp

Snel en duidelijk

Detmar Bewindvoeringen

Prima service

betrouwbaar en persoonlijk

Reactie Mac hulp .nu:

Dank je voor de beoordeling!

Bouke de Vries

Behulpzaam en kundig

Goede service

Reactie Mac hulp .nu:

Hoe meer 10en hoe beter! :)

Academia Aemstel BV

Afgelopen twee jaar een aantal keren gebruik gemaakt van Machulp.nl voor het oplossen van problemen met email, iCloud, malware en het maken van backups.

Denken erg goed mee. Zeer to the point, weten waar ze het over hebben, praktische aanpak en problemen snel opgelost.

Reactie Mac hulp .nu:

Fijn dat onze service bevalt!

Rein Jelle Terpstra

Heel goed!

professioneel en zorgvuldig

Brinkman Fine Real Estate

My experience has always been positive with MacHulp. I appreciate, now, how your system works and find it to be a perfectly great tool when needing Mac help.

As stated above. And the service from both Sander and Max is always friendly and attentive.

Reactie Mac hulp .nu:

Thanks for the positive words!

Mark van der Veer, Elevante.

Zeer positief! Voor de 2e keer hulp gekregen. Dit keer op afstand via een computerverbinding. Ik had problemen met de instellingen van diverse mailaccounts op laptop, iPhone en iPad. Ik ben heel... Zeer positief! Voor de 2e keer hulp gekregen. Dit keer op afstand via een computerverbinding. Ik had problemen met de instellingen van diverse mailaccounts op laptop, iPhone en iPad. Ik ben heel goed en rustig geholpen.

Goed persoonlijk contact.

Reactie Mac hulp .nu:

Persoonlijk contact is in onze ogen inderdaad de belangrijkste aanpak!