Trage iMac kreeg nieuw leven ingeblazen. Waar Apple een nieuwe computer adviseert, is die van mij weer supersnel en volledig up to date.

Persoonlijke, snelle service.

Metalbird.nl

Fijne ervaring kan niet anders zeggen

net even wat verder doorgaan tot het opgelost is

Interline & GO

Fantastisch en SNEL ! geholpen
Op t moment dat je t nodig hebt, geen wachttijd ! TOP

Persoonlijk advies en ruggespraak.
Deskundig advies!

Rob

Prettig, deskundig en goede communicatie

Communicatie met de klant

Very helpful, fast, honest and dedicated. I’m pleased with their service.

Fast and honest.

Heel behulpzaam

Snel eerlijk en behulpzaam

Massagepraktijk Corpus Sana

Lifesaver!

Geduldig, behulpzaam, snel in te boeken, kundig, meedenkend, vooruitdenkend, eerlijk.

Gode service, erg kundig.

Zeer veel kennis over Apple.

Anoniema3n

Door een tip van mijn zoon Michel Vrisekoop gebeld en meteen een afsprak gemaakt om enkele dagen later telefonisch de problemen te bespreken en zo mogelijk te verhelpen

deskundig en snel, het downloaden van het meekijk programma duurde het langst

marjan de walle

Na plaatsing van een SSDchip en een nieuw werkgeheugen , uitgevoerd door AMAC Utrecht had dikproblemen met het terugplaatsen van mijn gegevens uit de TimeCapsule. Op advies van AMAC Utrecht heb ik... Na plaatsing van een SSDchip en een nieuw werkgeheugen , uitgevoerd door AMAC Utrecht had dikproblemen met het terugplaatsen van mijn gegevens uit de TimeCapsule. Op advies van AMAC Utrecht heb ik contact gezocht met Machulp.nu.
Al de volgende dag kwam Frank thuis om alles in orde te maken; de volgende dag hebben wij dit telefonisch vervolgd.
Er bleek een fout te zitten in het nieuwe werkgeheugen . Frank heeft contact gelegd met AMAC Utrecht ; er is een nieuw werkgeheugen besteld; dit is inmiddels ingebouwd en alles werkt weer perfect

snelle dienstverlening
zeer deskundige dienstverlening