Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag en ben al snel gebeld.

De sterke punten vind ik dat er rust uitstraalt van diegene die je helpt met het probleem en dat er alle tijd word genomen om toch tot een oplossing te komen. En het goed nakomen van de afspraken is ook erg fijn.

Hle fijne service en we zijn goed verder geholpen.

Sympatieke klantvriendlijke benadering van Sander

Société Jourdain

Mac hulp amsterdam is een super team, heel kundig, lossen alle problemen op en zijn ook nog eens te aardig - ik ben heel blij met ze!

Denken mee, zijn heel flexibel, altijd bereikbaar, super klantvriendelijk

Jolanda

Geweldig geholpen door Frank: vriendelijk en professioneel! Alle problemen met iPhoto zijn opgelost.

Flx

Mijn macbook pro liep vast na een valpartij. MacHulp Utrecht heeft het probleem kundig gefixt.

Kundig, snel.

Heel goed geholpen, mijn Mac heeft weer ruim voldoende schijfruimte nadat Sander het Outlook probleem had opgelost.

Proactief, meedenken, luisteren, stapje verder denken.

Sander Portis

Ik had wat problemen met het synchroniseren van alle apparatuur en hiervoor een afspraak met Sander de Waal gemaakt.
De afspraak aan huis was snel gemaakt en in korte tijd waren alle issues...

Deskundigheid van personeel en snelheid waarmee een probleem opgelost wordt.

Mijn ervaring kun je omschrijven als “UITSTEKEND”

Betreffende “hulpverlener” was zeer geïnteresseerd, een uitstekend luisteraar en leraar en heeft in no time mijn Apple problemen opgelost.

Tamar

Zeer snelle en adequate hulpverlening.

zeer service gericht, snel en zeer prettig in de communicatie

mevrouw pak

Snelle service gehaald en gebracht in 2 dagen, Op de plek teruggezet en laten zien wat er gedaan was! en vriendelijk en meedenkend en mijn apple voelt als nieuw🤗