Mohamed Sraidi

Goed tot zeer goed.

jullie hebben nauwelijks tips nodig om punten voor verbeteringen nodig, want bij jullie alles is goed zoals ik tot nu toe heb mee gemaakt

C. de Man

Uitstekend

Lekkere gerechten alleen soms voor mij een beetje teveel peper.

Ep Hartman

Prima. Mooie porties en lekker!

Assortiment. Bezorging via PostNL.

Geen.

Jan van Benthem

Wij zijn zeer tevreden. We hebben verschillende aanbieders geprobeert, Maar maaltijdservice is naar onze ervaring, wel de beste.

Ziet er in de verpakking reeds heel smakelijk uit en is het ook. De bezorging is goed geregeld en op een prima tijdstip.

Soms is het verwijderen van de plastic afdekking, moeilijk te verwijderen. Dit is wel eens lastig, vooral wanneer de maaltijd al opgewarmt is.

Beste meneer Van Benthem,
Bedankt voor uw feedback en wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de maaltijden en de service.
Goed dat u aangeeft dat de verpakking lastig te openen is....
Beste meneer Van Benthem,
Goed dat u aangeeft dat de verpakking lastig te openen is. Zeker omdat de verpakking warm is, moet het verwijderen van de folie soepel gaan. Ik ga uw melding dan ook doorsturen naar onze kwaliteitsdienst.
Hopelijk kunnen we uw ervaring dan nog beter maken.

Robert van Amelsfort

Erg goed, de afdekking van de maaltijden zit bij sommigen erg vast, krijg die bijna niet los.

Variatie van de maaltijden.

afdekking maaltijden iets minder vast.

Beste meneer Van Amelsfort,
Bedankt voor uw feedback en wat fijn om te horen dat u geniet van onze maaltijden en de variatie.
Goed dat u aangeeft dat de verpakking lastig te openen is. Op...
Beste meneer Van Amelsfort,
Goed dat u aangeeft dat de verpakking lastig te openen is. Op dit moment zijn we aan het onderzoeken hoe dat kan en proberen we dit zo snel mogelijk te verbeteren.

Monique Perdaems

Heel goed

Lekkere gerechten

Els Benda

Smakelijk.

Bakje beter te openen.

Beste mevrouw Benda,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat de maaltijden u goed smaken.
Beste mevrouw Benda,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat de maaltijden u goed smaken.
Goed dat u meldt dat de verpakking moeilijk open gaat. Was het nog bij een specifieke maaltijd of merkte u het bij meerdere maaltijden?
Ik zal uw melding doorgeven aan onze kwaliteitsdienst. Zij zullen hiermee aan de slag gaan.

Marieke Udo de Hars

Uitstekend

Het eten is bijzonder smakelijk. Verrassend lekker en vers. ik ben zeer tevreden.

Niet. Ga zo door.

Bert Kalden

Uitstekend

Lekker eten voor een aantrekkelijke prijs...

N.v.t.

Rens Agterberg