F.M.G. de Kok

Uitstekend

stevig verpakt

Maria Peeters

snelle reactie bij vragen

dit is persoonlijk dus voor iedereen anders. Ik zou maaltijden hebben die geen suiker bevatten en vegetarisch zijn bijvoorbeeld maar dat is moeilijk

gischler

Heel smaakvol en met zorg samengesteld

Richard Simon

Super goed

Smaakvolle gerechten

arie mengers

Super

snelle levering en goede kwaliteit van de maaltijden

Mevr. de Klerk

Over het algemeen goed te eten alleen de puree zijn te kleverig ,dus niet zo lekker,verder zou ik graag willen weten waarom de ene maaltijd 3.50 ons is en de andere 540 gram terwijl het standaard... Over het algemeen goed te eten alleen de puree zijn te kleverig ,dus niet zo lekker,verder zou ik graag willen weten waarom de ene maaltijd 3.50 ons is en de andere 540 gram terwijl het standaard maaltijden zijn. graag uw reactie tie.verder ben ik positief .

dat het niet heel snel bederft .

dat is aan u

Beste mevrouw De Klerk,
Beste mevrouw De Klerk,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat de maaltijden u over het algemeen goed smaken. Uw feedback over de aardappelpuree ga ik aan de keuken doorgeven, dan kunnen ze hiermee aan de slag.
Wat betreft het gewicht van de maaltijden hebben we inderdaad verschillende portiegroottes. Standaard is een portie ongeveer 500 gram. Onze speciale kleine maaltijden zijn 350 gram. Deze maaltijden vallen wel onder 'standaard' omdat ze niet van een specifieke dieetwens zijn (zoals zoutarm of eiwitverrijkt).
Hopelijk geeft dit u wat meer duidelijkheid. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.

tonny van der woude

Heel goed alleen de brocolli was veel te zacht gekookt

rijstetoetje macaroni en de spaghetti ja alles wel op de brocolli na

groente niet te zacht koken

Beste Tonny van der Woude,
Beste Tonny van der Woude,
Bedankt voor uw feedback en fijn dat u over het algemeen tevreden bent met onze maaltijden. Ik ga aan de keuken doorgeven dat ze letten op het bereiden van de broccoli.
Het is altijd een dunne lijn tussen te harde en te zachte groenten. Goed dat u aangeeft dat het in het geval van de broccoli wat te zacht is, dan kunnen we hiermee aan de slag.

Carin Egelman

Erg goed en lekker en snelle levering

De hoofdmaaltijden waren erg smakelijk de soep ook maar de soep was wat weinig

De toetjes vond ik niet lekker zat geen smaak aan

Beste mevrouw Egelman,
Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over de maaltijden en de service.
Jammer dat de toetjes u niet goed hebben...
Beste mevrouw Egelman,
Jammer dat de toetjes u niet goed hebben gesmaakt. Ging het nog om specifieke toetjes die niet zo lekker waren? Dan kunnen we dit doorgeven en daar hopelijk verbetering in brengen.