Ton Mullink

De kwaliteit van de goederen, in dit geval behang, is goed. de bijgeleverde lijm is ook van goede kwaliteit. Doordat wij bij bestellen een andere maatvoering wilden dan de standaard heeft eea tot... De kwaliteit van de goederen, in dit geval behang, is goed. de bijgeleverde lijm is ook van goede kwaliteit. Doordat wij bij bestellen een andere maatvoering wilden dan de standaard heeft eea tot extra kosten geleid. Levering zou wat langer duren, hetgeen geen probleem was. Wel hebben we een aantal keren om een status moeten vragen. We werden in 1e instantie niet of traag terug gebeld. Na dit nadrukkelijk besproken te hebben is dit uiteindelijk verder prima opgepakt. 2 weken na levering werden we keurig gebeld of het product na de aanpassing voldeed aan de verwachtingen.

Luxury by Nature belt zelf klant na of behang voldoet aan verwachtingen. Dit nadat bij afhalen er enige twijfel ontstond de patronen na de "uitbreiding" in de breedte wel juist doorliepen.

Victor Vaessen

Erg blij met mijn gekozen behang ELITIS Atelier d'Artiste Behang 17 en hulp bij mijn keuze vanuit de winkel. De winkel in 's Graveland is sowieso een cadeautje om heen te gaan. Ook blij met het... Erg blij met mijn gekozen behang ELITIS Atelier d'Artiste Behang 17 en hulp bij mijn keuze vanuit de winkel. De winkel in 's Graveland is sowieso een cadeautje om heen te gaan. Ook blij met het advies om Jozef te bellen om te behangen. Werkt heel netjes (samen met Appie). Echt een heel blije klant.

Behang-calculator, makkelijk zoeken

Isabel

Mooi behang van Arte en goede behangers

Uitgebreid geholpen in de winkel en top service van de door de winkel aanbevolen behangers Josef & Appie. Heel blij met het eindresultaat van ons Arte behang!

Ka-tje

Prima service: zaterdag besteld en dinsdag al in huis. De breekbare producten waren met zorg ingepakt en in goede orde ontvangen.

Snelheid, communicatie.

Mariska

Zeer slecht ervaring met dit bedrijf! De informatie op de websitebezoek klopt niet, onbeschofte klantenservice en ze leveren niet!

Helaas niet. Ik dacht dat Luxury by Nature voor kwaliteit en service stond maar dit is het tegenovergestelde.

Reactie Luxury By Nature:

Klant heeft verf besteld, die door een technische storing op dat moment voor een onrealistisch laag bedrag op de website werd getoond. Toen we hier achter kwamen hebben we direct contact met de... Klant heeft verf besteld, die door een technische storing op dat moment voor een onrealistisch laag bedrag op de website werd getoond. Toen we hier achter kwamen hebben we direct contact met de klant opgenomen, de situatie uitgelegd en onze excuses hiervoor aangeboden. We hebben voorgesteld om 1) het verschil bij te betalen of 2) de order voor ze te annuleren en het geld terug te storen. Zo vriendelijk en voorkomend als deze mensen zich in hun review voordoen, waren ze zeker niet aan de telefoon. Inmiddels is de order voor ze geannuleerd en het geld teruggestort. (Ook al hebben we zojuist nog een mail ontvangen waarin ze opnieuw eisen de verf naar ze op te sturen voor de onrealistische prijs.)(heel bijzonder)

Tako De Haan

Uitermate slechte ervaring !

Niet reageren of opvolgen van afspraken

Reactie Luxury By Nature:

Meneer heeft de door hem zelf uitgekozen en bestelde bank gekocht en geleverd gekregen.
Na ongeveer een jaar verandert meneer zelf zijn kamer. Maar verwacht van ons dat we de bank uit service terug nemen voor een ander model, beter passend bij de nieuwe look van de kamer.
Voor service kunt u zeker bij ons terecht. En we denken graag met onze klanten mee. Maar een bank terugnemen valt daar niet onder.
Toen gooide meneer De Haan het over een andere boeg. Er was opeens een klacht op de bank. Zowel Macazz als wij zijn daarop persoonlijk bij meneer thuis wezen kijken. Maar wij, Macazz, noch zijn vrouw konden een klacht of gebrek ontdekken. Met de bank is / was niks mis.
Inmiddels is het verhaal geworden dat hij een verkeerd model bank geleverd heeft gekregen.
En daar kom je dan na een jaar pas achter? Raar verhaal, toch?
Blijkbaar probeert meneer ons nu op deze manier een nieuwe bank af te troggelen. Dat zegt dus iets over de persoon Tako de Haan.
Hij heeft overigens echt alleen een bank gekocht. Verder helemaal niks. En ook voor een aanzienlijk lager bedrag dan hij hier beweert.

Willie

Bij Luxury by Nature op IJburg heb ik behang van Little Green besteld en vroeg of zij ook een behanger hadden die het voor mij op de muur kon aanbrengen. Van hen kreeg ik Jozef door, een zeer goede... Bij Luxury by Nature op IJburg heb ik behang van Little Green besteld en vroeg of zij ook een behanger hadden die het voor mij op de muur kon aanbrengen. Van hen kreeg ik Jozef door, een zeer goede behanger, wat een vakman en zo netjes en betrouwbaar hij met mij als klant omging, andere klanten zou ik hem zeker aanbevelen om zulk duur en complex behang op de muur aan te laten brengen. Ik mocht pas betalen als ik tevreden was, waar maak je dat nog mee??

Overzichtelijk en niet teveel leeswerk, prettig.

Menno

"Achterlijke amateuristische zaak.
Allereerst door iemand zonder verstand, een onoverzichtelijke website laten bouwen, waardoor je als niet-wetende klant makkelijk een fout maakt.
Daarna...
"Achterlijke amateuristische zaak.
Daarna nergens duidelijk vermelden dat je spullen niet kan retourneren, omdat ze zo 'Luxury van natuur' zijn dat ze blijkbaar niet weten hoe je winkeltje moet spelen.
Maar dat dan ook nog eens op een manier duidelijk aan de klant, alsof je een domme koe bent, gaat echt te ver.
Misschien een basis cursus "ondernemen" volgen om mee te beginnen.."

Kan echt niets verzinnen...

Reactie Luxury By Nature:

Deze mevrouw is zélf advocaat bij het advocatenkantoor van Dronten en Kampen en gaf bij nader inzien aan de algemene voorwaarden niet gelezen te hebben. Ze ging er vanuit dat het toch wel retour... Deze mevrouw is zélf advocaat bij het advocatenkantoor van Dronten en Kampen en gaf bij nader inzien aan de algemene voorwaarden niet gelezen te hebben. Ze ging er vanuit dat het toch wel retour mocht, terwijl er ook uitzonderingen zijn. Dat is in haar geval bij het kopen van één hele rol behang van € 75 inderdaad heel vervelend, maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.
Echte naam van mevrouw is bij ons en de Feedback Company bekend.

Brenda

Ontzettend blij met de Max Benjamin kaarsen!

Snelle levering, kaarsen op zaterdag besteld en dinsdag ontvangen.

Olha

Zeer slechte ervaring