Mariska

Zeer slecht ervaring met dit bedrijf! De informatie op de websitebezoek klopt niet, onbeschofte klantenservice en ze leveren niet!

Helaas niet. Ik dacht dat Luxury by Nature voor kwaliteit en service stond maar dit is het tegenovergestelde.

Reactie LuxuryByNature.nl:

Klant heeft verf besteld, die door een technische storing op dat moment voor een onrealistisch laag bedrag op de website werd getoond. Toen we hier achter kwamen hebben we direct contact met de... Klant heeft verf besteld, die door een technische storing op dat moment voor een onrealistisch laag bedrag op de website werd getoond. Toen we hier achter kwamen hebben we direct contact met de klant opgenomen, de situatie uitgelegd en onze excuses hiervoor aangeboden. We hebben voorgesteld om 1) het verschil bij te betalen of 2) de order voor ze te annuleren en het geld terug te storen. Zo vriendelijk en voorkomend als deze mensen zich in hun review voordoen, waren ze zeker niet aan de telefoon. Inmiddels is de order voor ze geannuleerd en het geld teruggestort. (Ook al hebben we zojuist nog een mail ontvangen waarin ze opnieuw eisen de verf naar ze op te sturen voor de onrealistische prijs.)(heel bijzonder)

Tako De Haan

Uitermate slechte ervaring !

Niet reageren of opvolgen van afspraken

Reactie LuxuryByNature.nl:

Meneer heeft de door hem zelf uitgekozen en bestelde bank gekocht en geleverd gekregen.
Na ongeveer een jaar verandert meneer zelf zijn kamer. Maar verwacht van ons dat we de bank uit service terug nemen voor een ander model, beter passend bij de nieuwe look van de kamer.
Voor service kunt u zeker bij ons terecht. En we denken graag met onze klanten mee. Maar een bank terugnemen valt daar niet onder.
Toen gooide meneer De Haan het over een andere boeg. Er was opeens een klacht op de bank. Zowel Macazz als wij zijn daarop persoonlijk bij meneer thuis wezen kijken. Maar wij, Macazz, noch zijn vrouw konden een klacht of gebrek ontdekken. Met de bank is / was niks mis.
Inmiddels is het verhaal geworden dat hij een verkeerd model bank geleverd heeft gekregen.
En daar kom je dan na een jaar pas achter? Raar verhaal, toch?
Blijkbaar probeert meneer ons nu op deze manier een nieuwe bank af te troggelen. Dat zegt dus iets over de persoon Tako de Haan.
Hij heeft overigens echt alleen een bank gekocht. Verder helemaal niks. En ook voor een aanzienlijk lager bedrag dan hij hier beweert.

Willie

Bij Luxury by Nature op IJburg heb ik behang van Little Green besteld en vroeg of zij ook een behanger hadden die het voor mij op de muur kon aanbrengen. Van hen kreeg ik Jozef door, een zeer goede... Bij Luxury by Nature op IJburg heb ik behang van Little Green besteld en vroeg of zij ook een behanger hadden die het voor mij op de muur kon aanbrengen. Van hen kreeg ik Jozef door, een zeer goede behanger, wat een vakman en zo netjes en betrouwbaar hij met mij als klant omging, andere klanten zou ik hem zeker aanbevelen om zulk duur en complex behang op de muur aan te laten brengen. Ik mocht pas betalen als ik tevreden was, waar maak je dat nog mee??

Overzichtelijk en niet teveel leeswerk, prettig.

Menno

"Achterlijke amateuristische zaak.
Allereerst door iemand zonder verstand, een onoverzichtelijke website laten bouwen, waardoor je als niet-wetende klant makkelijk een fout maakt.
Daarna...
"Achterlijke amateuristische zaak.
Daarna nergens duidelijk vermelden dat je spullen niet kan retourneren, omdat ze zo 'Luxury van natuur' zijn dat ze blijkbaar niet weten hoe je winkeltje moet spelen.
Maar dat dan ook nog eens op een manier duidelijk aan de klant, alsof je een domme koe bent, gaat echt te ver.
Misschien een basis cursus "ondernemen" volgen om mee te beginnen.."

Kan echt niets verzinnen...

Reactie LuxuryByNature.nl:

Deze mevrouw is zélf advocaat bij het advocatenkantoor van Dronten en Kampen en gaf bij nader inzien aan de algemene voorwaarden niet gelezen te hebben. Ze ging er vanuit dat het toch wel retour... Deze mevrouw is zélf advocaat bij het advocatenkantoor van Dronten en Kampen en gaf bij nader inzien aan de algemene voorwaarden niet gelezen te hebben. Ze ging er vanuit dat het toch wel retour mocht, terwijl er ook uitzonderingen zijn. Dat is in haar geval bij het kopen van één hele rol behang van € 75 inderdaad heel vervelend, maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.
Echte naam van mevrouw is bij ons en de Feedback Company bekend.

Brenda

Ontzettend blij met de Max Benjamin kaarsen!

Snelle levering, kaarsen op zaterdag besteld en dinsdag ontvangen.

Olha

Zeer slechte ervaring

Design By Senta

Bijzondere winkelervaring!

Hier wordt niet gewerkt vanuit een winstoogmerk maar met passie! Positief / negatief => maar PASSIE en BEVLOGENHEID

Ton

Mooie spullen, maar te duur voor de geleverde kwaliteit. Voor veel geld (totaal Euro 1000,-) 3 paar mooie kussens gekocht.
Direct bleek de stof van 1 paar kussens te 'halen'. Andere kussens...
Direct bleek de stof van 1 paar kussens te 'halen'. Andere kussens uitgezocht, maar deze waren lang niet zo mooi/spannend als de eerste keus.
Nu, een jaar later, gaat de stof van een ander paar kussen raar doen. Ook hier 'halen'.
Kussens liggen op de bank, maar worden niet intensief gebruikt.
Luxury by Nature vindt dat zij de eerste keer het probleem voldoende hebben opgelost, dus doen nu niets meer.
Voor mij geen Luxury by Nature meer.

Mooie spullen!

Reactie LuxuryByNature.nl:

Sommige klanten blijven je bij omdat er "altijd wat mee is".
Sommige klanten blijven je bij omdat er "altijd wat mee is".
Zo heeft deze meneer 3 jaar (!) geleden sierkussentjes bij ons gekocht. Niet voor 1.000,- maar voor 800,-. Dat scheelt toch weer.
Al na een week hadden de kussens haaltjes, omdat zijn hondje er mee aan de haal ging.
We zijn zo coulant geweest om meneer andere kussens uit te laten zoeken, beter geschikt voor zijn huisdier en situatie. Die kussens waren wat goedkoper en dat verschil hebben we teruggestort.
Na twee jaar (!) kwam meneer weer terug. Dit keer omdat zijn bezoek zo lomp en met veel gewicht op een van de sierkussentjes was gaan zitten, dat de stof bij de rits was uitgescheurd.
In al die jaren dat we sierkussens verkopen hebben we dit nog nooit meegemaakt.
Ook nu weer de stof laten herstellen. (Niks voor gerekend)
En recent kwam meneer (na inmiddels 3 jaar de kussentjes in zijn bezit te hebben) wederom met een vlekje op zijn kussen.
Onze service gaat ver. En we willen soms best een oogje dichtknijpen. Maar het houdt een keer op.
Daarnaast begrijpen we niet zo goed dat meneer de kussentjes in de winkel koopt, keer op keer terug komt. Maar de webshop terloops ook beoordeelt. En allemaal onvoldoendes geeft.
Zou hij ook met een jeans van 3 jaar oud terug gaan naar de winkel omdat hij niet meer als nieuw aanvoelt en er niet meer als nieuw uit ziet?
Hoe dan ook, we wensen meneer nog veel plezier met zijn hondje en prachtige sierkussentjes.

Maleki

Mooie produkten.