LAdesign.nl

Vind de collectie divers en goed niveau.alles goed gefotografeerd. minder vind ik de hoogte van de prijs voor een staal. ik begrijp dat gratis te laagdrempelig zou maken, maar deze prijs vind ik net... Vind de collectie divers en goed niveau.alles goed gefotografeerd. minder vind ik de hoogte van de prijs voor een staal. ik begrijp dat gratis te laagdrempelig zou maken, maar deze prijs vind ik net iets te klantonvriendelijk.

A.C. Lanters

Voldoet volledig aan de verwachtingen. Bestelling worden van begin tot eind snel en netjes verwerkt en verstuurd. Als wij weer iets nodig hebben bestellen we hier. Echte aanrader.

Marion

Mooie producten, snelle verzending en prettig contact. Super tevreden dus!

Scheffens Bernard

Uitgebreide keus met diverse componenten voor de inrichting. Helaas blijft alleen behang over en is daarmee het unique verloren. Heel jammer.

Reactie Luxury By Nature:

Dank voor uw reactie. De webshop en behang collectie van Luxury By Nature zijn inderdaad verhuisd naar Bussum. En we richten ons nu hoofdzakelijk op behang, verf, kleur inspiratie en advies.... Dank voor uw reactie. De webshop en behang collectie van Luxury By Nature zijn inderdaad verhuisd naar Bussum. En we richten ons nu hoofdzakelijk op behang, verf, kleur inspiratie en advies.
Voor interieurprojecten kunt u terecht bij Luxury Projects, voor de complete inrichting van uw huis. Een oud-collega van ons, die voor zichzelf is begonnen.
Luxury Projects is geen winkel, maar een studio.
De oude opzet van de winkel was zeker uniek, maar voor bijzonder en exclusieve luxe behang- en verfcollecties én goed advies kunt u nog steeds bij ons terecht. En helpen we u graag verder.

Patrick

Niet meedenkend

Reactie Luxury By Nature:

U hebt zelf bij ons een Beige behang bestelt. Ook in uw winkelmandje stond dit Beige behang. Waarna u zelf de bestelling heeft afgerond. Als u achteraf een Oranje behang nodig had, begrijp niet zo... U hebt zelf bij ons een Beige behang bestelt. Ook in uw winkelmandje stond dit Beige behang. Waarna u zelf de bestelling heeft afgerond. Als u achteraf een Oranje behang nodig had, begrijp niet zo goed waarom u dan een beige behang bestelt. Of - als het te verwarrend voor u was - u uw orderbevestiging niet even gecontroleerd heeft. Dan hadden we het met plezier voor u aangepast. Maar u hebt ontvangen wat u besteld heeft. En neemt zelf nergens verantwoordelijkheid voor. Daarnaast hebt u van ons ook nog uit coulance een korting ontvangen op uw nieuwe bestelling. We begrijpen uw feedback dus niet helemaal.

B van der Stel

Ben heel blij dat ik destijds de keuze op Luxery heb laten vallen. Vooral vanwege het brede assortiment en stijlen. Direct al een goede klik met de eerste afspraak, luisterend naar mijn wensen en de... Ben heel blij dat ik destijds de keuze op Luxery heb laten vallen. Vooral vanwege het brede assortiment en stijlen. Direct al een goede klik met de eerste afspraak, luisterend naar mijn wensen en de voorstellen die daarop gemaakt zijn waren heel mooi. Geen druk, aanpassen waar nodig, adviezen voor combineren etc.

Denise

Goede service, vriendelijk en goed meedenken in het proces
Goede service, vriendelijk en goed meedenken in het proces
om gezamenlijk een stevig en chique behangetje te vinden voor mijn cinewall van MCf. LBN gaf mij vervolgens een visitekaartje van behanger Jozef .Deze man heb ik direct gebeld en hij kon op korte termijn komen en heb er geen spijt van. Fijne man, vrolijk, netjes, professionele vakman, samen met collega geweest ook heel vriendelijk, denken goed mee en mijn cinewall met haard, soundbar, tv en geïntegreerde deur is boven verwachting zeer mooi en super strak geworden.

E. van der Vlies

Onder de maat

Reactie Luxury By Nature:

Op basis van de door mevrouw opgegeven maten hebben we het behang uitgerekend en op speciaal verzoek voor mevrouw besteld.
2 rollen van behang X en 2 rollen van behang Y.
Bij elkaar voor...
2 rollen van behang X en 2 rollen van behang Y.
Bij elkaar voor ongeveer € 500. (Geen “ruim € 700”)
Omdat mevrouw met de verkeerde maten naar de winkel kwam, had mevrouw van behang X achteraf 1 rol over. En kwam ze van behang Y een rol te kort. Ook wij vinden dat jammer.
Er is uitgebreid en uitvoerig contact geweest na de aankoop van het behang. We hebben op verzoek van mevrouw een extra rol geregeld. En zullen de kortingsbon die mevrouw ontvangen heeft voor een nieuwe bestelling verrekenen met de rol die ze extra heeft gekocht.
We wensen mevrouw nog vele jaren plezier met het mooie behang.