Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Rob Sollars

Products arrived as described, delivery was poor.

It would have improved my experience if I could have got help with getting the delivery up the stairs to my apartment.

Hi Rob,
Thanks for sharing your experience, we appreciate it.
Regarding delivery by stairs, this is indeed not done by our regular courier service.
For this we could have used another...
Hi Rob,
Thanks for sharing your experience, we appreciate it.
For this we could have used another party, which could have made the delivery by means of stairs for a fee. Perhaps a tip for next time πŸ˜‰

Peters

Top!

goed verpakt in grote kartonnen doos!

Hi Jean Paul,
Dank voor je review! 😊

D de Haan

Prachtige kwalitei bank, goede communicatie

Kwaliteit

Hi Dayenne,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Roman

Bestel via hen geen grote items, tenzij je van plan bent zelf verhuizers in te schakelen of het zelf te tillen. Ze zetten banken enzo op straatniveau.

Normale bezorging contracteren

Hi Roman,
Hi Roman,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Echter kunt u onze bezorgingsvoorwaarden terug lezen op onze website. Wij bezorgen inderdaad geen meubels op een bovenetage doormiddel van een trap.
Als u ons had laten weten dat een levering op een bovenetage nodig was geweest, dan konen wij een externe transporteur voor u regelen welke tegen betaling bij u kon komen leveren.
Voor het vervolg, lees altijd de bezorgingsvoorwaarden πŸ˜‰

W Kamperman

Voor de eerste keer met een bestelling een uitstekende ervaring. Alles correct afgehandeld

Hi W. Kamperman,
Bedankt voor het delen van jouw 1e ervaring met ons - dit waarderen wij πŸ˜€
We wensen je veel plezier met je prachtig uitgekozen dressoir.

Sjaak Aveskamp

Snelle, heldere en hoffelijke beantwoording van vragen. Uniek in deze branche

De slaapbank moet via twee ruime trappen naar de bovenverdieping. De bezorgdienst was daartoe niet te vermurven, jammer. Wellicht kan dat bij de aanschaf, tegen een redelijk tarief, meegenomen worden.

Hi Sjaak,
Dank voor het delen van jouw ervaring 😊
Hi Sjaak,
Dank voor het delen van jouw ervaring 😊
De reguliere koeriersdienst met wie wij samenwerken, leveren inderdaad enkel op een bovenetage mits er een lift aanwezig is waar het meubel in past.
Tegen meerprijs was het mogelijk geweest een om andere vervoerder te regelen. Voor een eventueel volgende keer, laat het via onze klantenservice even weten πŸ˜‰

Saskia

Leuke lamp, beschrijving website kan beter

Snelle levering, goede prijs.

De lamp die ik besteld heb heeft een half doorschijnende kap, een soort lampion kap. Toen hij eenmaal hing en het licht aan kon werden er lijmnaden erg nadrukkelijk zichtbaar die op de foto's op de... De lamp die ik besteld heb heeft een half doorschijnende kap, een soort lampion kap. Toen hij eenmaal hing en het licht aan kon werden er lijmnaden erg nadrukkelijk zichtbaar die op de foto's op de website niet zichtbaar waren. Ook is het heel moeilijk om de kap recht te laten hangen, hij gaat vanzelf regelmatig weer scheef. Minder mooi dan gedacht, en iets minder goede kwaliteit dan gedacht maar toch een heel leuk lampje. De levering was super snel, de volgende dag al bezorgd in goede verpakking.

Coby de Waal

Correct in zijn afspraken

Hi Coby,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Theo van der Zanden

Vlotte levering en goed product voldoet aan alle eisen

Hi Theo,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring 😊

Rebecca

Kapstok fiasco

Klantenservice is goed te bereiken

- Product werd 6 weken te laat geleverd
- Product werd 6 weken te laat geleverd
- De kapstok kon niet gemonteerd worden omdat de schroeven niet pasten. Verder was het metaal slordig afgewerkt (niet recht, rafelige randen). Ik wilde de kapstok retourneren maar dat zou €20 kosten als ik geen bewijs met fotos opstuurde. Toen was de boodschap dat de leverancier nieuwe schroeven zou sturen en dat ik de kapstok nog steeds niet kosteloos kon terugsturen. De nieuwe schroeven pasten weer niet. Morgen wordt de kapstok eindelijk wel opgehaald.
- Laatste punt: product kwam in een (zeer) stinkende verpakking, deze mocht ik niet weggooien omdat de kapstok in de originele verpakking geretourneerd moest worden. In zo een geval zou ik aanbieden dat er een nieuwe verpakking gebracht wordt bij het ophalen van de kapstok. Door de productiefout van de leverancier zat ik vier weken met een (grote) stinkende verpakking opgescheept in mijn woning.

- In het hele proces werden geen excuses aangeboden pas in de laatste mailwisseling over de tweede mislukte schroeven poging.
- Conclusie: veel tijd en moeite verloren zonder uiteindelijk het gewenste resultaat; namelijk een mooie kapstok in mijn huis. Zeer teleurstellende ervaring.