Hein

Helaas ging de levering niet helemaal zoals gepland.
Monteren van het apparaat was fluitje van een cent.
Lintzaag werkt als een tierelier.

Robby Biolcati-Rinaldi

Ik was op zoek nr een bovenfrees die vele freesbit maten kon monteren, en kwam bij de PR12 uit, die nog voor n mooi prijsje te koop stond... Kheb hem nog niet uitgetest omdat ik deze op een... Ik was op zoek nr een bovenfrees die vele freesbit maten kon monteren, en kwam bij de PR12 uit, die nog voor n mooi prijsje te koop stond... Kheb hem nog niet uitgetest omdat ik deze op een zelfgemaakte freestafel ga monteren...

Snelle levering, waarvoor dank....
En de prijs viel goed mee

Jurian

De site was netjes .
Ik maakte met de bestelling een foutje in huisnummer vanwege dat het een cadeau was.
Ik een mail erachteraan gestuurd en het werd netjes verandert. En tot mijn...
De site was netjes .
Ik een mail erachteraan gestuurd en het werd netjes verandert. En tot mijn verbazing krerg ik een telefoontje of het uit kwam dat het smiddags bezorgt werd. Er hing een briefje op de deur dat als er niemand thuis was of yet dan in de schuur gezet kon worde dat werd gedaan en er werd bij geschreven Geregeld.
Kortom een top service. Kan het niet beter zeggen

Heb niks aan te merke alles was super betjes geregeld.

Helemaal niks vond het top

Uitstekend en hulpvaardig. Behandelen je nog als klant als je telefonisch nog vragen hebt.

Snelle levering en zeker het persoonlijk advies is uitstekend.

Het assortiment moet worden uitgebreid. Ik mis bijvoorbeeld een invalzaag.

Dogmills.nl

Super, geen vuiltje aan de lucht

Reactie snelheid

Instructies bij de kolomboor. Het draai gedeelte om de hoogte in te stellen is gesmeerd af fabriek maar moet na een paar keer ophoog en omlaag beter gaan lopen?

Ton de jager

Goed product en super snel geleverd

Persoonlijk contackt is geen probleem staan je graag te woord !!

Ronald

Uitstekende voorlichting en service. Vriendelijk

Bijzonder snelle reactie op mails en een uitstekende service. Daarbij een plezierig telefonisch contact met eerlijke voorlichting.

Vitaal

Ik bestelde een freestafel Lumberjack bij Hobotools.nl
Mijn bestelling was zeer snel geleverd , eigenlijk nog voor ik een bankoverschrijving heb gedaan.
Bij het openen van de doos...
Ik bestelde een freestafel Lumberjack bij Hobotools.nl
Bij het openen van de doos heb ik ontdekt dat in de doos geen spanhuls van 8 mm zat en bovendien was er een poot van de freestafel afgebroken. Ik nam onmiddelijk contact met Hobotools. Probleem was razendsnel opgelost. Volgende dag kreeg ik via de post en ontbrekende spanhuls en ook een nieuwe pot voor de freestafel. Dus ben ik heel tevreden.

Snelle communicatie.

Luuk Jansen

Goede service! Had een paar vragen en werd netjes geholpen.

Je krijgt de eigenaar aan de telefoon als je vragen hebt.

Ik zou de site wat persoonlijker maken. De site oogt als een grote buitelandse handelaar, maar in feite heb je met een normale Nederlandse verkopen van gereedschap te maken.

En als 2de zou ik een betalings bevestiging via de mail prettig vinden. Dan krijg je het idee dat de bestelling wel gezien en verwerkt wordt.