Co.nl "beste alternatief voor je domeinnaam"

Prima bedrijf mooie producten

service en advies

zijn er altijd, maar voor nu even niet

Fred Janssen

Is goed.

snelle levering.

ben alleen niet tevreden de koerier Gls.er stopte een wit busje van Gls,de dame van het busje deelde me mede dat ze het pakje op het verkeerde adres had in gegooid.Nl Hussenbergstraat 66 te Geulle.Volgens haar was er niemand thuis,dus ze kon het pakketje niet terugvragen.Ik heb haar medegedeeld ik heb niet getekend,dus ga het zelf maar halen.Na halfuur kwam ze terug met het pakje,ze zei er was nu wel iemand thuis.Ze liet me tekenen,dus het pakje had ze zonder te laten tekenen afgeleverd op het verkeerde adres afgeleverd.Het is bij mij 1 km vandaan in het zelfde dorp.Woon nl op heerenstraat 66.Dus GLS is als koerier onbetrouwbaar.

A J Beckers

Goede communicatie zeer vriendelijk

Materiaal ziet er zeer degelijk uit top

AJ Beckers

Goede adviezen goeie communicatie zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Ad Beckers

Heb nog geen ervaring met dit bedrijf dat moet nog komen

Reactie Lumberjack Tools:

Op de website staat duidelijk aangegeven dat de machine tijdelijk is uitverkocht. Dan mag ik aannemen dat er begrepen wordt, dat deze momenteel niet snel leverbaar is. Normaal gesproken leveren wij... Op de website staat duidelijk aangegeven dat de machine tijdelijk is uitverkocht. Dan mag ik aannemen dat er begrepen wordt, dat deze momenteel niet snel leverbaar is. Normaal gesproken leveren wij producten die op voorraad zijn binnen 1 werkdag, afhankelijk van de pakketdienst.

Lucas Wolda

Prima telefonisch én mail contact.

Behulpzaam om het juiste te doen.

Website m.n. de kleinere onderdelen / hulpstukken e.d. lastig vindbaar.

gverdo

Goed persoonlijk contact en aflevering.
Op kleinigheidje door nalevering onderdeeltje ,ben ik zeer tevreden.
Deze winkel is zeker aan te bevelen.

Zeer vriendelijk geholpen

Pas iets afleveren als het compleet is.
Dit voorkomt teleurstelling achteraf.

Service die je niet meer gewend bent. Ik heb al meer machines van Lumberjack gekocht, want het is gewoon perfect spul.

Zeer goede kwaliteit producten voor een aantrekkelijke prijs. Snelle levering en goed advies.

Maak het assortiment groter met dezelfde goede kwaliteit.

M.van Roozendaal

Geweldige goede service. Lumberjack werkbank zeer tevreden en mooi materiaal

Direct antwoord op gestelde vragen

Henk

De levering van de freestafel was vrij snel ondanks de drukke periode rond de feestdagen. Er zat één defect onderdeeltje bij en na contact te hebben opgenomen had ik het de volgende dag al in huis.... De levering van de freestafel was vrij snel ondanks de drukke periode rond de feestdagen. Er zat één defect onderdeeltje bij en na contact te hebben opgenomen had ik het de volgende dag al in huis. Top. Zeker tot een volgende keer!

Duidelijke productomschrijving en snelle reactie na doorgeven van een productfoutje.

Ga zo door.