Een van de weinigen web site's met een goede overzicht van items en vermeld ook hun telefoon nummer en zijn daarom eenvoudig te berijken

bij kleine problemen direct telef te bereiken met je probleem, en er werd gezamenlijk naar een oplossing gezocht en gevonden, en vervangende onderdelen opgestuurd "hulde"!

voor zover het electrische onderdelen cq machine betreft missen we en elektrisch schema.

Helemaal goed, alleen deze recentie voor de derde keer ingevuld. Eerste 2 keer vreemde reacties op een 100% tevreden score...... Tip: hier wel kopen, feedbackverzoek in de spambox zetten.

Alles is prima, alleen feedbackverzoek voor de derde keer gekregen en ingevuld. Tijd voor een andee manier van feedback verzamelen.

Andere manier om feedback te verzamelen, is nu voor de derde keer dat ik dit indien. Vreemd ook dat ik dit voor de derde keer intoets. Drie keer is scheepsrecht?

RPM

Zaagtafel besteld, binnen 2dagen in huis. Kwaliteit zaag prima gezien de prijs!

Snelle en correcte levering. Zaagmachine werkt zoals beschreven.

Geen, prima zo!

M. Ritzema

Bestelling, een workmate, is wel met enkele deuken aan de bovenkant gearriveerd. Omdat het toch om een werkbank gaat, heb ik er verder geen werk van gemaakt. Mogelijk is dit transportschade. Daarom... Bestelling, een workmate, is wel met enkele deuken aan de bovenkant gearriveerd. Omdat het toch om een werkbank gaat, heb ik er verder geen werk van gemaakt. Mogelijk is dit transportschade. Daarom geen 5 maar 4 sterren.

Prima beschrijving op de website. Snelle verzending.

Mogelijk of de bestelling beter verpakken of met een ander transportbedrijf in zee gaan.

TREVOR vzw

De ervaring was meer dan perfect.

Er was een constructie fout in de werktafel die ik kocht. De manier waarop dit probleem door jullie werd opgelost was zo pijnloos en genreus dat ik het helemaal niet als een probleem ervaren heb.
De comunicatie was vriedelijk en efficient. Alles ging super snel.
Dank je voor de goede service.

C.Vissers

Goede telefonisch en snelle service met goed advies.

Zie boven en snel terug gebeld worden en snelle levering.

Peter van Loon

Alweer zo'n veertien dagen geleden heb ik hier mijn zaagtafel opgehaald, ik kan tot nu toe alleen maar m'n lof uitspreken over dit bedrijf... met Mister Ed aan het hoofd. Inderdaad een gezellige... Alweer zo'n veertien dagen geleden heb ik hier mijn zaagtafel opgehaald, ik kan tot nu toe alleen maar m'n lof uitspreken over dit bedrijf... met Mister Ed aan het hoofd. Inderdaad een gezellige Rotterdammer die zich genesteld heeft in Steenbergen. Je voelt je gelijk thuis en dat schept vertrouwen. Ben erg blij met de zaagtafel, werkt perfect en ik beveel dit bedrijf met 'n baas met hart voor de zaak zeker aan... !!

Prima service.

Geen tips of verbeterpunten, gewoon op deze manier doorgaan... ;)

emanuel

Prettig. persoonlijke service, goede info, bereikbaar.

persoonlijk dus.

infobouklus.com

Overzichtelijke site. snelle levering

Bij vele website ’s is er geen telefonisch contact mogelijk. Bij Hobotools wel.

Hout-keramiek.nl

Nadat ik aanvankelijk een bandzaagmachine had gekocht bleek dat deze een te lichte motor had voor de werkzaamheden die ik er mee moet doen. Na een telefoontje met Ed werden het snel eens voor een... Nadat ik aanvankelijk een bandzaagmachine had gekocht bleek dat deze een te lichte motor had voor de werkzaamheden die ik er mee moet doen. Na een telefoontje met Ed werden het snel eens voor een zwaardere uitvoering en kwamen we een mooie prijs overeen. Ed heeft de machine thuis afgeleverd. De machine doet nu uitstekend werk en is waar voor zijn geld. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit van de machine en service die Ed biedt. Het is voor mij aanleiding om voortaan bij nieuwe machines (A-merken) ook de site van hobotools mee te nemen bij de keuze. Het zou me niet verbazen als het dan een lumberjack wordt.

Goed en betrouwbaar. Uitstekende service !