Brenn

Meteen contact met een ervaringsdeskundige. Toch klopte de informatie niet helemaal. Het blijft irritant als de afbeelding niet overeenkomt met de daadwerkelijke inhoud van de verpakking.

Klantvriendelijk.

De inhoud van de verpakkingen nog beter kennen.

Reactie Lumberjack Tools:

Ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt. U heeft een werkbank gekocht. Deze is volgens mijn laatste informatie exact zoals op de verpakking staat vermeld en de foto's op de website zijn. Het... Ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt. U heeft een werkbank gekocht. Deze is volgens mijn laatste informatie exact zoals op de verpakking staat vermeld en de foto's op de website zijn. Het enige dat niet op de site apart vermeld staat, is dat er nog 4 metalen steunblokjes bij zitten die in de gaten passen. Dat lijkt me geen punt, want dat is extra.

Ro0

Fast Delivery

Nice quality products for a good price

Link possible needed accessories.

Marius

Prima !

Komt goed en energiek over, leuker direct dan via bol.

Beter vindbaar zijn, zag dit eerst bij Bol.com

Jack

Voorraadstatus online klopte niet, want er was geen voorraad. Dat terwijl de site genoeg voorraad vermelde. Dus latere levering, maar ik had geen haast.
Pakket verder netjes ontvangen, maar de...
Pakket verder netjes ontvangen, maar de handleiding was niet echt duidelijk, dus het in mekaar zetten viel tegen. Met name hoe de laden er in moesten was lastig. Verder solide kwaliteit en een mooi formaat voor een niet te grote berging.

Kwaliteit en prijs

Gebruiksaanwijzing en voorraadstatus

Trix van vliet

Goed advies en vriendelijke service

Produckt voldoet aan verwachtingen.

Tot nu toe niks negatiefs tegen gekomen

Hans van Wees

Prima service en producten

Snelle levering lage prijs

toftechno

Snel en correct

vandaag bestellen morgen in huis

Jan Koerni

Snel geleverd. Zeer tevreden over de werkbank

Goeie spullen

Andere bezorgers naast DHL. Als particulier zijnde gaat dit bedrijf niet zorgvuldig om met de spullen. Tot 2 keer toe hebben ze niet thuis niet kunnen bezorgen. En allebei de keren was de gele kaart... Andere bezorgers naast DHL. Als particulier zijnde gaat dit bedrijf niet zorgvuldig om met de spullen. Tot 2 keer toe hebben ze niet thuis niet kunnen bezorgen. En allebei de keren was de gele kaart die achtergelaten was niet af te lezen. Later bleek ook dat de bezorger niet volgens de regels van DHL werkte. Ik moest helemaal naar den haag om mij pakket op te halen.