Zeer positieve indruk. Snelle levering alhoewel dit niet via internet gecommuniceerd werd. Top!

Goede communicatie vooraf. Snel antwoord op mijn vraag gekregen.

Glenn

Na lang wikken en wegen besloot ik vorige week een lintzaag te kopen.Ik belde s’ochtends naar dit bedrijf en legde hun voor dat ik eigenlijk de zaag dezelfde dag in huis wilde.De eigenaar , Ed ,...

Persoonlijke aandacht , de klant is echt koning.

Huib Westdorp

Fijn contact zowel de mail als telefoon

vriendelijk ,en de tijd nemen

Jordy

Goed advies en bijzondere service. Heb eens een probleempje gehad met een machine dat ik zelf had veroorzaakt, werd heel goed opgelost. Deze service maak je niet veel meer mee.

Donderdags besteld, vrijdags in huis.
Waar voor je geld.
Uitstekende service.

Co.nl "beste alternatief voor je domeinnaam"

Prima bedrijf mooie producten

service en advies

zijn er altijd, maar voor nu even niet

Fred Janssen

Is goed.

snelle levering.

ben alleen niet tevreden de koerier Gls.er stopte een wit busje van Gls,de dame van het busje deelde me mede dat ze het pakje op het verkeerde adres had in gegooid.Nl Hussenbergstraat 66 te Geulle.Volgens haar was er niemand thuis,dus ze kon het pakketje niet terugvragen.Ik heb haar medegedeeld ik heb niet getekend,dus ga het zelf maar halen.Na halfuur kwam ze terug met het pakje,ze zei er was nu wel iemand thuis.Ze liet me tekenen,dus het pakje had ze zonder te laten tekenen afgeleverd op het verkeerde adres afgeleverd.Het is bij mij 1 km vandaan in het zelfde dorp.Woon nl op heerenstraat 66.Dus GLS is als koerier onbetrouwbaar.

A J Beckers

Goede communicatie zeer vriendelijk

Materiaal ziet er zeer degelijk uit top

AJ Beckers

Goede adviezen goeie communicatie zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Ad Beckers

Heb nog geen ervaring met dit bedrijf dat moet nog komen

Reactie Lumberjack Tools:

Op de website staat duidelijk aangegeven dat de machine tijdelijk is uitverkocht. Dan mag ik aannemen dat er begrepen wordt, dat deze momenteel niet snel leverbaar is. Normaal gesproken leveren wij producten die op voorraad zijn binnen 1 werkdag, afhankelijk van de pakketdienst.

Lucas Wolda

Prima telefonisch én mail contact.

Behulpzaam om het juiste te doen.

Website m.n. de kleinere onderdelen / hulpstukken e.d. lastig vindbaar.