hout-keramiek.nl

Prima contact gehad met de eigenaar, heeft goede uitleg gegeven over de werking van de lintmachines

klantgericht

de verzenddienst van Fedex stuurt foute communicatie over de levering en stond plotsklaps op de stoep terwijl men een dag later hadden aangegeven.

J J van Tol

Ondanks dat de eigenaar plotseling ziek was de bestelling toch snel gekregen.

Hart voor de zaak. Goede communicatie.

Karin

Doen wat er word aangegeven op de site, super!

Product-prijs verhouding is gewoon goed

nvt

Eerste mening goed op de site staat levertijd twee dagen ma in werkelijkheid 5 werkdagen een dan heb ik ook zelf moeten vragen wanneer de werkbank geleverd word. Dus slecht

Site de juiste informatie geven te behoeven de leveringtijden

Reactie Lumberjack Tools:

De transporteur heeft op de gewenste datum de vracht niet opgehaald. De klant kan dit navragen als hij daar behoefte aan heeft.
Het spijt me zeer, maar dit is voor ons overmacht.

Prima. Ook telefonisch snel en duidelijk geholpen

Telefonisch contact niet afgeraffeld maar behulpzaam en informatief

Artikel 1 dag na bestellen keurig afgeleverd. Contact gehad met het bedrijf en dit was ook kort maar duidelijk, dus helemaal prima!

Jan

Product is goed maar mee bestelde schuimpad van 24 euro is niet geschikt voor deze machine. Verder zit er geen originele stekker aan die waterdicht is.

Meer duidelijkheid over de machine en de te verkrijgen accessoires

Reactie Lumberjack Tools:

Waarom heeft de klant geen contact met ons opgenomen als er iets niet goed is? Wij moeten dit nu via een review vernemen. Als er iets niet klopt willen wij dat graag weten. Elk probleem wordt bij ons namelijk op een correcte manier opgelost. Dat is terug te lezen in andere reviews en navraag bij klanten.
En wij weten niet wat u bedoelt met uw slechte beoordeling over de snelheid van de levering. De machine is verstuurd op de dag van bestelling en is de volgende werkdag bij u afgeleverd. Wij werken niet met drones en 's nachts liggen ook wij op bed.

Ribu Onderhoudsbedrijf

prima levering en goede kwaliteit

Zeer positieve indruk. Snelle levering alhoewel dit niet via internet gecommuniceerd werd. Top!

Goede communicatie vooraf. Snel antwoord op mijn vraag gekregen.

Glenn

Na lang wikken en wegen besloot ik vorige week een lintzaag te kopen.Ik belde s’ochtends naar dit bedrijf en legde hun voor dat ik eigenlijk de zaag dezelfde dag in huis wilde.De eigenaar , Ed ,...

Persoonlijke aandacht , de klant is echt koning.