LUKSE

Els

Aangezien ik veel medicatie neem en mijn huid snel allergisch reageert ben ik heel blij met deze producten. Voelt als een verademing op men huid, zeker een aanrader.

Bedankt voor je review Els! Groetjes, Laura & Marieke

Grietje

De eerste producten zijn geleverd en getest zeer tevreden
Met avocado olie mijn huid ingesmeerd nog nooit was het na insmeren zo lang zo zacht echt super tevreden

Ine Meynen

Wij mochten de diy lippenbalsem uittesten en vonden dat heel fijn en leuk om te doen!

Zeker een aanrader! Mega snel klaar en fijn om te kunnen zeggen dat je je lippenbalsem zelf gemaakt hebt!
Ook ideaal om als cadeautje te geven aan een kind/tiener!

Chris Brijs

Heel goed

Bedankt voor je fijne review Chris! πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke

Nathalie Hannes

Zeer goed. Vlotte communicatie en levering.

Bedankt voor je fijne review Nathalie! πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke

Nathalie Bauning

Zeer goede ervaring. De info op de webshop is zeer volledig waardoor het makkelijk was om een keuze te maken uit de producten. De producten waren ook zeer goed verpakt en de verzending was snel.... Zeer goede ervaring. De info op de webshop is zeer volledig waardoor het makkelijk was om een keuze te maken uit de producten. De producten waren ook zeer goed verpakt en de verzending was snel. Lukske werd me aangerade door mijn schoonheidsspecialiste omwille van de goede prijskwaliteit en ik geef ze helemaal gelijk. Ik beveel ze nu ook zelf aan als iemand op zoek is naar kwalitatieve producten

Dag Nathalie,
Wauw, wat een fijne review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze producten en verzending. Bedankt om de tijd te nemen voor deze review. πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke

Julie

Goede service!

Bedankt voor je fijne review Julie! πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke

Christine

Alles steeds tiptop in orde

Bedankt voor je fijne review Christine! πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke

Anke de Hoon

Aangenaam, betrouwbaar en professioneel

Bedankt voor je fijne review Anke! πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke

Anouk Ruymaekers

Vlotte levering, mooi en veilig verpakt, duidelijke instructies, kortom echt super handig om er zelf als newbie aan te beginnen πŸ‘Œ

Bedankt voor je fijne review Anouk! πŸ’š Groetjes, Laura & Marieke